Show simple item record

dc.contributor.advisorCekule, Laila
dc.contributor.authorPolupanovs, Ņikita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-31T02:02:00Z
dc.date.available2021-01-31T02:02:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80162
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53674
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “SIA “ALLIANCE” konkurētspējas novērtēšana un tās paaugstināšanas iespējas”. Problēmas būtība - vieglo automobiļu remontu jomā darbojas samērā liels skaits mazo un vidējo uzņēmumu, kuru starpā ir liela konkurence. Šāda uzņēmējdarbības veida ilgtspējīgai attīstībai ir nepieciešams liels lojālo maksātspējīgo klientu loks, kvalificēti darbinieki ar augstu atbildības sajūtu, mūsdienīgas tehnoloģijas un tehniskais aprīkojums. Bakalaura darba mērķis – pamatojoties uz teorētiskām atziņām novērtēt SIA “ALLIANCE” konkurētspēju un izstrādāt priekšlikumus un ieteikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām: pirmā nodaļā tiek apskatīti konkurences jēdziena būtība, nozīme, konkurētspējas teorētiskie aspekti; otrajā nodaļā raksturota autoservisa nozare Latvijā un uzņēmums SIA “ALLIANCE”, trešajā nodaļā veikta uzņēmuma konkurences vides analīze, SVID analīze un noteiktas konkurētspējas paaugstināšanas iespējas. Atslēgvārdi: konkurence, konkurētspēja, konkurenti, produktivitāte, uzņēmējdarbība, autoservisu nozare. Bakalaura darba apjoms ir 75 lpp., kurā ir 15 attēli, 11 tabulas, 2 pielikumi.
dc.description.abstractThe subject of the bachelor's work is Ltd. “ALLIANCE” competitiveness assessment and the possibilities for raising it”. The nature of the problem: there are a relatively large number of small and medium-sized enterprises operating in the field of car repair, with high competition between them. Sustainable development of this type of business requires a large pool of loyal solvent customers, skilled workers with a high sense of responsibility, modern technologies and technical equipment. Objective of the bachelor's work – on the basis of theoretical knowledge, to analyse the competitiveness of ALLIANCE and to develop recommendations to improve competitiveness. The work of the Bachelor consists of three chapters: the first chapter deals with the nature, meaning, theoretical aspects of competitiveness; the second chapter describes the autorepair and autoservice sector in Latvia and the performance of THE company Alliance, the third chapter examines the company's competition environment, analyses SVID, and sets out the possibilities for improving competitiveness. Keywords: competition, competitors, competitiveness, car service market. The
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectkonkurence
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectkonkurenti
dc.subjectproduktivitāte
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.titleSIA “ALLIANCE” konkurētspējas novērtēšana un tās paaugstināšanas iespējas
dc.title.alternativeLtd. “ALLIANCE” competitiveness assessment and the possibilities for raising it
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record