Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorZastupa, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:01:38Z
dc.date.available2021-02-02T02:01:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79207
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53684
dc.description.abstractBakalaura autors: Madara Zastupa Bakalaura temats: “2 - 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana kustību rotaļās”. Mērķis: Teorētiski un praktiski noskaidrot 2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšanu kustību rotaļās. Darba pirmajā nodaļā tiek iepazīstināts ar kustību nozīmi uz bērna veselības attīstības veicināšanu. Tiek vērsts uz 2 – 3 gadīgu bērnu vecuma attīstības raksturojumu pētot vecumposma likumsakarības un faktorus, kas to ietekmē. Šajā nodaļā tik raksturotas pamatkustības un rotaļas uz bērna attīstību. Kā arī tiek analizētas kustību rotaļas bērnu pamatkustību attīstības veicināšana. Otrajā nodaļā tiek veikts empīriskais pētījums, kā ar rotaļu palīdzību var veicināt pamatkustību apguvi. Tiek izvēlētas atbilstošas kustību rotaļas, kas veicina sekojošas pamatkustības – lēkšanu, rāpošanu un mešanu. Pētījums tiek veikts divas reizes gadā, pirmā reize ir novembrī, kur bērnus raksturo un novēro un otrs pētījums ir aprīli. Rezultāti tiek analizēti un pamatoti. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ņemot vērā izvirzītos nosacījumus, ka pedagoģiskajā procesā izmantos kustību rotaļas ar pamatkustību veidiem. Kā arī tika izmantots daudzveidīgs inventārs, kas piesaista bērnu interesi kustību izpildē. Atslēgas vārdi: pamatkustības, rotaļas, spēles, kustību rotaļas. Bakalaurs sastāv no 57 lappusēm, tsk. – 11 tabulas, 5 attēli. Izmantoti 51 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe author: Madara Zastupa The topic: Development of fundamental movement skills through motion games for 2 - 3 year old children. Objective: Theoretically and practically understand 2-3year old children's development of fundamental movement skills through motion games. In the first part of this study, there will be an introduction of movements and how these influence children's health and overall development. The emphasis will be on 2-3-year-old children according to their age and various factors which affect it. Furthermore, in this chapter, there will be an analysis of fundamental movements and games for children's development. In addition to that, there will be an analysis of motion games and how these influence children's fundamental movements. In the second chapter, the empirical analysis will describe how games can affect the development of basic skills. There will be a selection of various motion games which influence these basic movements – jumping, crawling and throwing. The analysis was conducted twice a year. First time in November when children were observed and characterized, and the second time in April. The results are then analysed and justified. The empirical analysis supported hypothesis, considering the conditions, movement games that influence fundamental skills must be used in pedagogical processes. In addition to that, various objects must be used to gain interest from children in motion completion. Keywords: basic skills, games, motion games. The dissertation consists of 57 pages including 11 charts and 5 pictures. Used 51 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPamatkustības
dc.subjectrotaļas
dc.subjectspēles
dc.subjectkustību rotaļas
dc.title2 - 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana kustību rotaļās
dc.title.alternativeDevelopment of fundamental movement skills through motion games for 2 - 3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record