Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorBahromkina, Aiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:01:50Z
dc.date.available2021-02-02T02:01:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79306
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53705
dc.description.abstractBakalaura darba temats: „ Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves veicināšana sporta nodarbībās”. Mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pamatot sporta nodarbībās izmantoto metožu lietderību bērna pamatkustību apguves sekmēšanai. Darba pirmajā nodaļā tiek iepazīstināts ar vispārējiem bērnu attīstības raksturojumiem, sporta nodarbības stuktūru un pamatkustībām. Tiek vērsta uzmanība uz vidējās pirmskolas vecuma bērnu personības attīstību pētot vecumposma likumsakarības un faktorus, kas to ietekmē. Otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, kā veicināt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves veicināšanu sporta nodarbībā. Tika izvērtēts bērnu pamatkustību apguves līmenis pētījuma sākumā. Ar dažādu metožu un paņēmienu palīdzību, tiek veicināta pamatkustību apguve. Pētījuma beigās, atkārtoti vērtējot bērnus, izvērtē pamatkustību apguvi. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, bērnu pamatkustības prasmes tiks sekmētas ja: •skolotāja sporta nodarbībās izmantos daudzveidīgas darba organizācijas metodes (stafetes, šķēršļu joslas, kustību rotaļas u.c) •sporta nodarbībās izmantos daudzveidīgu inventāru, kas nodrošinās bērnu interesi un daudzveidīgu kustību izpildi.
dc.description.abstractBachelor's thesis topic: ‘’Learning improvement of basic movements in sports lessons for mid preschool children.’’ Aim: theoretical understanding and practical prove of sports method usefulness in basic movement learning for preschool children. The first chapter introduces to general child development characteristics, the structure and basic movements in the sports lesson. Attentions is being paid to mid preschool age children’s personality development researching age group relations and factors affecting it. The second chapter conduct empirical study on how to improve learning of basic movements in sports lessons for mid preschool age children. The evaluation of basic movements was conducted at the beginning of the study. The basic movement learning is achieved with different methods and techniques. At the end of the study evaluation of basic movements is repeated. The empirical part the hypothesis confirmed children’s basic movement skills will improve, if: During the sport lesson teacher will use various methods to organise the learning (relay race, obstacle lanes, movement games and others) Variety of equipment will be used to insure children’s interest of diverse movements Key words: basic movements, health, child, movements. Bachelor's thesis consist of 62 pages, incl. – 6 tables, 4 pictures, 5 attachments. 51 sources of information were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpamatkustības
dc.subjectveselība
dc.subjectbērns
dc.subjectkustības.
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves veicināšana sporta nodarbībās
dc.title.alternativeLearning improvement of basic movements in sports lessons for mid preschool children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record