• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3-4 gadīgu bērnu fonemātiskās dzirdes attīstības sekmēšana rotaļā

Thumbnail
View/Open
299-79307-Kursisa_Maira_mk17044.pdf (985.2Kb)
Author
Kursiša, Maira
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Freiberga, Inese
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba autors: Maira Kursiša Bakalaura temats: 3-4 gadīgu bērnu fonemātiskās dzirdes attīstības sekmēšana rotaļā. Mērķis: teorētiski un praktiski noskaidrot fonemātiskās dzirdes attīstības iespējas rotaļā 3-4 gadu vecumā. Darba pirmajā nodaļa tiek noskaidrota fonemātiskās dzirdes attīstības būtība, tās sekmēšana un rotaļas nozīme fonemātiskās dzirdes attīstīšanai. Otrajā nodaļā veikts empīriskais pētījums, kā ar dažādu rotaļu palīdzību var veicināt 3-4 gadīgu bērnu fonemātiskās dzirdes attīstību. Tika izvērtēts bērna fonemātiskā dzirde pētījuma sākumā un beigās. Fonemātiskās dzirdes attīstība tika sekmēta ar rotaļu palīdzību un tika veikta salīdzinošā analīze. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ka fonemātiskās dzirdes attīstība būs veiksmīgāka, ja tās attīstībai tiks izmantotas bērna vecumam atbilstošas rotaļas. Darbs sastāv no 44 lpp., darbā ir 3 tabulas; 3 attēli. Darbā tika izmantoti 20 avoti.
 
Bachelor’s work author: Maira Kursiša Bachelor’s topic: 3-4 year old children’s phonetic hearing development facilitation in play. Goal: theoretically and practically explore/find out possibilities of developing phonetic hearing in play for children of the age of 3-4. In the first chapter, it identifies the nature of phonetic hearing, it’s facilitation and the role of games in developing phonetic hearing. In the second chapter, empirical research is done into how the develpment of phonetic hearing for 3-4 year olds can be facilitated trough different games. The child’s phonetic hearing was assesed at the beginning and the end of the study. The development of phonetic hearing was facilitated with the help of games, and then a comparative analysis was carried out. In the empirical part the hypothesis was correct, that the phonetic hearing development will be succesful, if age appropriate games will be used during development. The work will consist of 44 pg., the work has 3 tables; 3 pictures. 20 literature sources were used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53706
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Agresijas līmeņa atšķirības pusaudžiem ar dzirdes traucējumiem un pusaudžiem bez dzirdes traucējumiem. 

    Rikmane, Aiga (Latvijas Universitāte, 2007)
    Šajā darba tiek aplūkots vai starp pusaudžu bez dzirdes traucējumiem un pusaudžu ar dzirdes traucējumiem agresijas līmeņiem pastāv atšķirības. Empīriskais pētījums parāda, ka pastāv statistiski nozīmīgas agresijas līmeņa ...
  • Zīmju valodas krājuma noteikšana skolēniem ar dzirdes traucējumiem un skolēniem ar dzirdes un garīgās attīstības traucējumiem sākumskolā 

    Jefremova, Elīna (Latvijas Universitāte, 2015)
    Elīna Jefremova. Zīmju valodas krājuma noteikšana skolēniem ar dzirdes un skolēniem ar dzirdes un garīgās attīstības traucējumiem sākumskolā. Diplomdarbs profesionālās augstākās izglītības bakalaura studiju programmā ...
  • Pusaudžu ar dzirdes traucējumiem integrācija sabiedrībā sekmēšana. 

    Sprudzāne, Ilze (Latvijas Universitāte, 2009)
    Maģistra darba tēma ir “ Pusaudžu ar dzirdes traucējumiem integrācijas sabiedrībā sekmēšana”. Latvijā nav precīzas statistikas, cik bērniem valstī ir funkcionāli traucējumi, kā arī cik no tiem ir bērni ar dzirdes traucējumiem. ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV