Skolēna rokraksta veidošanas saturs un metodika 2. klasē
Author
Freimane, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Skolēna rokraksta veidošanas saturs un metodika 2.klasē” tiek izklāstīts skolēna rokraksta veidošanas teorētiskais pamatojums ar ieskatu rokraksta vērtēšanas kritērijos, virzoties uz praktisko rokraksta veidošanās metodikas izpēti, nobeigumā piedāvājot rokraksta veidošanas ieteikumus skolotājiem skolēnu rokraksta pilnveidošanai. Bakalaura darba autore ir Diāna Freimane. Temata aktualitāte pamatojas ar to, ka grafiskās rakstīšanas prasmes ir viens no motoriskas attīstības veidiem un ir būtisks aspekts bērna garīgās attīstības sekmēšanā, līdz ar lasīšanas un rakstīšanas prasmju pilnveidošanu. Bakalaura darbā nospraustais mērķis ir pētīt skolēna rokraksta veidošanas saturu un metodiku 2.klasē, pētījuma rezultātā piedāvājot vingrinājumu kompleksa izveidi skolēnu rokraksta pilnveidošanai un ieteikumu izstrādi skolotājiem skolēnu rokraksta uzlabošanai. Darba kopējais lappušu skaits ir 57 lappuses, 39 avoti, 2 diagrammas, 7 pielikumi Atslēgas vārdi: rokraksts, rokraksta veidošana, skolēni, rokraksta veidošanas saturs, rokraksta veidošanas metodika The bachelor’s thesis “Content and methodology of student handwriting creation in the 2nd grade” presents the theoretical basis of pupils handwriting creation with an insight into handwriting evaluation criteria, moving towards practical research of handwriting development methodology, finally offering handwriting development recommendations for teachers to improve pupils’ handwriting. The author of the bachelor paper is Diana Freimane. The actuality of the topic is based on the fact that graphic writing skills are one of the forms of motor development of children and are an important aspect in promoting the child’s mental development, along with the improvement of reading and writing skills. The aim of the bachelor’s thesis is to study the content and methodology of pupils’ handwriting in the 2nd class, as a result of which the study offers the creation of complex of exercises for the improvement of pupils’ handwriting and the development of recommendations for teachers to improve pupils’ handwriting. The total number of pages of the thesis is 57 pages, 39 sources, 2 charts, 7 annexes. Keywords: handwriting, handwriting creation, pupils, handwriting content, handwriting methodology