Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorBergmane, Ance
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:01Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79433
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53727
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Ance Bergmane. Bakalaura darba nosaukums: Sākumskolas skolēnu matemātisko prasmju apguves veicināšana āra nodarbībās. Bakalaura darba mērķis: raksturot āra nodarbības, to būtību un izmantošanu matemātikas prasmju apguves veicināšanai un apkopot ieteikumus. Darba sastāvs: ievads; 2 (divas) daļas, 5 (piecas apakšnodaļas); secinājumi, 72 (septiņdesmit divi) literatūras un avotu saraksts; 8 (astoņi) pielikumi. Bakalaura darba apjoms: 64 lpp., darbā 11 tabulas, 18 attēli. Bakalaura darba ievads. Ievadā aprakstīta un pamatota izvēlētās tēmas aktualitāte. Noteikts darba mērķis un veicamie uzdevumi, kā arī izvirzīta hipotēze. Darba pirmā daļa. Šajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra, apkopotas un izvērtētas vairāku autoru atziņas par matemātikas mācību un tās prasmju apguvi sākumskolā. Analizējot teorētiskos materiālus, tiek izvērtēta āra nodarbību būtība un matemātisko prasmju apguves veicināšana āra nodarbībās. Darba otrā daļa. Šajā daļā tiek pētīta reālā situācija sākumskolas skolēnu matemātisko prasmju apguves veicināšanā 4. klasē. Otrajā daļā tiek atspoguļota pētījuma gaita un iegūto rezultātu analīze, kā arī apkopoti ieteikumi matemātisko prasmju apguves veicināšanai āra nodarbībās sākumskolas posmā. Atslēgas vārdi: matemātika, matemātiskās prasmes, āra nodarbības, sākumskola, 4. klase.
dc.description.abstractAuthor of the bachelor’s work: Ance Bergmane. Title of the bachelor’s work: Outdoor Classes for Improving Students’ Mathematical Skills in Primary School. Goal of the bachelor’s work: Describe the outdoor activities, their nature and use for encouragement of mathematical skills acquisition and summarize recommendations. Content of the work: introduction, 2 (two) chapters, 5 (five subchapters), conclusions, 72 (seventy two) literature and information source list; 8 (eight) appendixes. Volume of the bachelor’s work: 64 pages, 11 tables in the work, 18 pictures. Introduction of the bachelor’s work: In the introduction the topicality of the chosen theme is described and grounded. The goal and objectives of the work are defined, as well as the hypothesis introduced. First part of the work: In this part the scientific literature is analysed, opinion of several authors about mathematics teaching and skills acquisition at primary school are summarized and evaluated. While analysing theoretical materials, the nature of outdoor activities and encouragement of mathematical skills acquisition during outdoor activities are evaluated. Second part of the work: In this part the real situation of encouragement of mathematical skills acquisition of 4th grade primary learners is researched. In the second part the research process and analysis of the obtained results are described, as well as recommendations of encouragement of mathematical skills acquisition for primary school level during outdoor activities are summarized. Key words: mathematics, mathematical skills, outdoor activities, primary school, 4th grade.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmatemātika
dc.subjectmatemātiskās prasmes
dc.subjectāra nodarbības
dc.subjectsākumskola
dc.subject4. klase
dc.titleSākumskolas skolēnu matemātisko prasmju pilnveidošana āra nodarbībās
dc.title.alternativeOutdoor Classes for Improving Students’ Mathematical Skills in Primary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record