Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorGučkova, Violeta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:04Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79525
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53733
dc.description.abstractBakalaura darbā „ Empātijas attīstības sekmēšana 5.-6.klašu skolēniem literatūras stundās” tika risināta problēma sākumskolas skolēnu attiecībās ar sabiedrību un apkārtējo pasauli sekmējot empātijas attīstību. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot un izpētīt kā sekmēt empātijas attīstību literatūras stundās, pārbaudot hipotēzi, ka empātiju attīstošās metodes un personīgā pārdzīvojumu radīšana 5.-6.klašu skolēnos sekmē empātijas attīstību. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: teorētiskā un empīriskā. Darbā ir trīs sadaļas, kā arī ievads, secinājumi un priekšlikumi. Pirmā sadaļa tika veltīta teorētiskai literatūru analīzei par bērnu empātiju un 5.-6.klašu skolēnu vecumposmu. Otrā sadaļā tika teorētiski analizēta literatūra par literatūras stundām sākumskolā, empātiju attīstošām metodēm, mācību līdzekļiem un darba organizācijas formām. Trešā daļa tika veltīta empīriskam pētījumam, metodoloģijai, norisei un rezultātu apkopošanai par empātiju attīstošām metodēm un to izmantošanas iespējamību literatūras stundās. Bakalaura darba nobeigumā izdarīti secinājumi un sniegti pedagoģiskie priekšlikumi. Darba autore: Violeta Gučkova. Darba zinātniskā vadītāja: Doc. Dr. paed. Daiga Kalēja Gasparoviča. Darbs: 67.lpp., 12.attēli, 2.tabulas, 49.bibl.saraksta vienības, 8. pielikumi.
dc.description.abstractThe Bachelor's Paper “Promoting the Development of Empathy for 5th-6th Form Students in Literature Lessons” solved the problem of primary school students' relations with society and the surrounding world by promoting the development of empathy. The aim of the Paper is to find out and study how to promote the development of empathy in literature lessons, testing the hypothesis that the methods of developing empathy and creating personal experiences promote the development of empathy of 5th-6th Form students. The Bachelor's Paper consists of two parts: theoretical and empirical. The work has three sections, as well as an introduction, conclusion and suggestions. The first section was devoted to the theoretical analysis of the literature on children's empathy and the age of 5th-6th Form students. The second section is theoretically analyzed literature about literature lessons in primary school, methods developing empathy, teaching aids and forms of work organization. The third section consists of empirical study, methodology, process and summary of results on methods for developing empathy and the possibility of their use in literature lessons. At the end of the Paper, conclusions are made and pedagogical proposals are given. Author of the work: Violeta Gučkova. Scientific supervisor: Doc. Dr. paed. Daiga Kalēja Gasparoviča. The Paper consists of: 67 pages, 12 figures, 2 charts, 49 bibliography sources , 8 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectempātija
dc.subjectempātijas attīstības sekmēšana
dc.subjectsākumskola
dc.subjectliteratūras stunda
dc.subjectpedagoģiskās metodes
dc.titleEmpātijas attīstības sekmēšana 5.-6.klašu skolēniem literatūras stundās
dc.title.alternativePromoting empathy development during literature lessons in year 5-6 pupils
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record