dc.contributor.advisor | Kalēja-Gasparoviča, Daiga | |
dc.contributor.author | Mandrika, Nadežda | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T02:02:05Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T02:02:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 79534 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53736 | |
dc.description.abstract | Nadeždas Mandrikas bakalaura darbs “Skolēnu radošās domāšanas sekmēšana veidošanā dizaina un tehnoloģijas stundās sākumskolas 1., 2. klasē”. Bakalaura darba mērķis: Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā dizaina un tehnoloģijas stundās sākumskolas 1., 2.klasēs sekmējama skolēnu radošā domāšana. Bakalaura darbā risināti šādi uzdevumi: analizēta literatūra par radošo domāšanu un tās veicināšanu; analizēta literatūra par veidošanas procesu dizaina un tehnoloģiju stundās 1. un 2. klases skolēniem, pārbaudītas teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analizēti iegūtie rezultātus. Bakalaura darbā izmantota tеоrētiskās litеrаtūrаs аnаlīzе; skolēnu darbu analīze; vērošana; skolotāju aptauja ar anketēšanu. Veikts pētījums 1. un 2.klases dizaina stundās, kuram bija divi posmi, pētot radošās domāšanas izpausmi stundās, izmantojot veidošanu. Pamatojoties uz teorētiskā pētījuma un empīriskā pētījuma rezultātiem, izstrādāti priekšlikumi radošās domāšanas sekmēšanai veidošanā dizaina un tehnoloģijas stundās sākumskolas 1., 2. klasē. | |
dc.description.abstract | Nadezhda Mandrika's bachelor's thesis “Promoting students' creative thinking in design and technology lessons in the 1st, 2nd grade of primary school”. The aim of the bachelor's thesis: To find out theoretically and practically how creative thinking should be promoted in design and technology lessons in the 1st and 2nd grades of primary school. The following tasks are solved in the bachelor's thesis: literature on creative thinking and its promotion and the literature on the formation process in design and technology lessons for 1st and 2nd grade students were analyzed, theoretical findings in an empirical study were tested and the obtained results were analyzed too. An analysis of theoretical literature; analysis of students' work; observation; teacher survey with questionnaire were used in the bachelor's thesis. A study was conducted in 1st and 2nd grade design lessons, which had two stages, exploring the expression of creative thinking in lessons using formation. Based on the results of theoretical research and empirical research, there have been developed a proposal - to promote creative thinking in design and technology lessons in the 1st, 2nd grade of primary school. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Skolas pedagoģija | |
dc.subject | radošā domāšana | |
dc.subject | radošums | |
dc.subject | dizaina un tehnoloģiju stundas | |
dc.subject | veidošana | |
dc.title | 1. un 2. klases skolēnu radošas domāšanas sekmēšana veidošana | |
dc.title.alternative | Promoting students' creative thinking in design and technology lessons in the 1st, 2nd grade of primary school | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |