Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorMandrika, Nadežda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:05Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79534
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53736
dc.description.abstractNadeždas Mandrikas bakalaura darbs “Skolēnu radošās domāšanas sekmēšana veidošanā dizaina un tehnoloģijas stundās sākumskolas 1., 2. klasē”. Bakalaura darba mērķis: Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā dizaina un tehnoloģijas stundās sākumskolas 1., 2.klasēs sekmējama skolēnu radošā domāšana. Bakalaura darbā risināti šādi uzdevumi: analizēta literatūra par radošo domāšanu un tās veicināšanu; analizēta literatūra par veidošanas procesu dizaina un tehnoloģiju stundās 1. un 2. klases skolēniem, pārbaudītas teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analizēti iegūtie rezultātus. Bakalaura darbā izmantota tеоrētiskās litеrаtūrаs аnаlīzе; skolēnu darbu analīze; vērošana; skolotāju aptauja ar anketēšanu. Veikts pētījums 1. un 2.klases dizaina stundās, kuram bija divi posmi, pētot radošās domāšanas izpausmi stundās, izmantojot veidošanu. Pamatojoties uz teorētiskā pētījuma un empīriskā pētījuma rezultātiem, izstrādāti priekšlikumi radošās domāšanas sekmēšanai veidošanā dizaina un tehnoloģijas stundās sākumskolas 1., 2. klasē.
dc.description.abstractNadezhda Mandrika's bachelor's thesis “Promoting students' creative thinking in design and technology lessons in the 1st, 2nd grade of primary school”. The aim of the bachelor's thesis: To find out theoretically and practically how creative thinking should be promoted in design and technology lessons in the 1st and 2nd grades of primary school. The following tasks are solved in the bachelor's thesis: literature on creative thinking and its promotion and the literature on the formation process in design and technology lessons for 1st and 2nd grade students were analyzed, theoretical findings in an empirical study were tested and the obtained results were analyzed too. An analysis of theoretical literature; analysis of students' work; observation; teacher survey with questionnaire were used in the bachelor's thesis. A study was conducted in 1st and 2nd grade design lessons, which had two stages, exploring the expression of creative thinking in lessons using formation. Based on the results of theoretical research and empirical research, there have been developed a proposal - to promote creative thinking in design and technology lessons in the 1st, 2nd grade of primary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectradošā domāšana
dc.subjectradošums
dc.subjectdizaina un tehnoloģiju stundas
dc.subjectveidošana
dc.title1. un 2. klases skolēnu radošas domāšanas sekmēšana veidošana
dc.title.alternativePromoting students' creative thinking in design and technology lessons in the 1st, 2nd grade of primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record