Show simple item record

dc.contributor.advisorPetere, Anita
dc.contributor.authorBatņa, Liāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:06Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79542
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53741
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Digitālās kompetences izvērtējums un pilnveides aktualitāte sākumskolas skolotāja darbībā”, darba autore – Liāna Batņa, bakalaura darba vadītāja – profesore Anita Petere. Bakalaura darba pētījuma objekts ir sākumskolas skolotājs, bet pētījuma priekšmets - sākumskolas skolotāju digitālās kompetences pilnveides aktualitāte. Darbā tika izvirzīta hipotēze, ja izglītības iestāde veiks sākumskolas skolotāju digitālās kompetences novērtēšanu un piedāvās digitālās kompetences pilnveides iespējas, sākumskolas skolotāji spēs pilnvērtīgāk nodrošināt skolēnu mācīšanās procesu un kvalitatīvas izglītības iespējas. Bakalaura darba mērķis ir analizēt un izvērtēt sākumskolas skolotāju digitālās kompetences un pilnveides aktualitāti. Izvirzītā mērķa sasniegšanai sākotnēji tika apkopota un analizēta pieejamā teorētiskā un zinātniskā literatūra, veikts pētījums, kurā izmantotas empīriskās metodes: aptauja un daļēji strukturētās intervijas. Par digitālās kompetences izvērtējumu un pilnveides aktualitāti tika aptaujāti 106 sākumskolas skolotāji, veiktas septiņas daļēji strukturētās intervijas ar trīs dažādu izglītības iestāžu sākumskolas skolotājiem. Veiktā pētījuma rezultātā darba autore nonāca pie secinājuma, ka sākotnēji izvirzītā hipotēze apstiprinās. Veicot pētījuma rezultātu analīzi, tika noskaidrots, ka skolotāja profesijā ir nepieciešama digitālā kompetence un nēpārtraukta tās pilnveide ir aktuāla, lai sekmētu un uzlabotu mācību procesu, kā arī sniegtu kvalitatīvu izglītību skolēniem. Bakalaura darbā ir 94 lapaspuses, 12 tabulas, 17 attēli un 38 izmantotie avoti.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor`s Paper is “Evaluation of digital competence and topicality of professional development of primary school teachers”, author of the Paper – Liāna Batņa, Scientific Adviser - prof. Anita Petere. The object of research: a primary school teacher, the subject of research - the professional development of primary school teacher`s digital competence. The author of the Bachelor`s Paper has put forward the following hypothesis – in case an educational institution assesses and evaluates the digital competence of primary school teachers, the teachers improve the teaching process and provide pupils with quality education. The aim of the Paper is to provide analysis and evaluation of the topicality of primary school teachers` digital competence and professional development. The author have studied and analysed the available theoretical and research literature as well as made a study employing empirical methods such as survey and semi-structured interviews. 106 primary school teachers were interviewed and seven semi-structured interviews with representatives of three primary schools were made. The author of the paper has concluded that the hypothesis is confirmed. Analysing the results of the survey it was concluded that the professional development of primary school teachers` digital competence is a necessity that leads to the improve the teaching process and provides pupils with qualitative education. Size of the paper: 94 pages, 12 tables, 17 pictures and a list of 38 sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectizglītība
dc.subjectdigitālā kompetence
dc.subjectpilnveides aktualitāte
dc.subjectdigitālizācija
dc.titleDigitālās kompetences izvērtējums un pilnveides aktualitāte sākumskolas skolotāja darbībā
dc.title.alternativeEvaluation of digital competence and topicality of professional development of primary school teachers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record