Rokasgrāmatas izstrāde skolotājiem nūjošanas iekļaušanai 4.-6. klašu sporta nodarbībās
Author
Vētra, Ina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats – Rokasgrāmatas izstrāde skolotājiem nūjošanas iekļaušanai 4.–6. klašu sporta stundās Pētījuma mērķis: Izstrādāt rokasgrāmatu par nūjošanas iekļaušanu 4.–6. klašu sporta stundās. Diplomdarbu veido ievads, 3 nodaļas ar apakšnodaļām, teorētiskās literatūras analīze, kā arī pētījuma praktiskā daļa un pielikumi. Teorijas analīze. Teorētiskajā pētījumā aplūkota nūjošanas vēsture un attīstība līdz mūsdienām dažādu autoru skatījumā. Pētīts nūjošanas inventārs un veselības ieguvumi nodarbojoties ar šo sporta veidu. Pētīta nūjošanas tehnika. Praktiskajā pētījuma daļā aprakstītas pētījumā izmantotās metodes un paņēmieni. Veikta sporta skolotāju anketēšana. Apkopoti un analizēti aptaujā iegūtie dati. Kā arī veikta datu statistiskā apstrāde. Izstrādāta rokasgrāmata ar ieteikumi nūjošanas iekļaušanai 4.–6. klašu sporta stundās. Atslēgvārdi: nūjošana, 4.-6.klase, sporta stunda Topic of thesis – Development of a handbook for teachers to include Nordic walking in 4.–6. classes physical education lessons. Aim of the research – To develop a handbook on the inclusion of Nordic walking in physical education lessons in 4.–6. classes The diploma thesis consists of an introduction, 3 chapters with subsections, analysis of theoretical literature, as well as the practical part of the research and appendices. Analysis of the theory. The theoretical research deals with the history and development of Nordic walking to the present day from the point of view of various authors. Nordic walking equipment and health benefits of practicing this sport have been researched. Nordic walking technique has been studied. The practical part of the research describes the methods and techniques used in the research. A survey of physical education teachers was conducted. The data obtained in the survey has been compiled and analyzed. Statistical processing of data was also performed. A handbook with recommendations for the inclusion of Nordic walking in physical education lessons in primary school has been developed. Keywords: Nordic walking, 4th -6th grade, sport lesson