Sociālpedagoģiskā darbība Dienas centra audzēkņu saskarsmes prasmju veicināšanā
Author
Škapare, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Martas Škapares diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība Dienas centra audzēkņu saskarsmes prasmju veicināšanā” izstrādāts ar mērķi raksturot saskarsmes prasmes, to būtību bērnu un pusaudžu vecumā, kā arī izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu Dienas centra audzēkņu saskarsmes prasmju veicināšanā. Teorētiskajā daļā raksturots saskarsmes un saskarsmes prasmju jēdziens, saskarsmes aspekti bērnu un pusaudžu vecumā, Dienas centra darbība un tā iespējas saskarsmes prasmju veicināšanā. Praktiskajā daļā raksturots pētījums par Dienas centra audzēkņu saskarsmes prasmēm. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma Dienas centra audzēkņu saskarsmes prasmju veicināšanai. Veikta programmas aprobācija un iegūto rezultātu analīze. Atslēgvārdi: Dienas centrs, pusaudžu vecumposms, saskarsmes prasmes, sākumskolas vecumposms, sociālpedagoģiskā darbība. The Diploma Thesis “Social pedagogical activity in promoting communication skills of Day center students” has been developed by Marta Škapare with the aim to describe communication skills, their importance to children and adolescents, as well as to develop and test a program of social pedagogical activities to promote the communication skills of Day center students. The theoretical part describes the concept of communication and communication skills, communication aspects in the age of children and adolescents, the operation of the Day Center and its possibilities in promoting communication skills. The practical part describes the research on the communication skills of the Day center students. A socio-pedagogical action program has been developed to promote the communication skills of the day center students. Approbation of the program and analysis of the obtained results have been performed. Keywords: adolescence, communication skills, Day center, school-age children, social pedagogical activity.