Sociālo mediju lomas analīze "LEGO" zīmolēšanā
Author
Anvarov, Rasuljon
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Šī pētījuma mērķis ir izpētīt, kā sociālos medijus var izmantot zīmolu veidošanas vajadzībām, kas būtu bijis jāņem vērā, izmantojot sociālos medijus zīmola veidošanas nolūkos, un izpētīt sociālo mediju ietekmi uz uzņēmuma “Lego” zīmola atpazīstamību. Pētījuma teorētiskajā aspektā tiek aplūkotas un apskatītas tēmas, kas saistītas ar zīmolu, sociālo mediju un visbeidzot sociālo mediju zīmolu veidošanu. Autore izmantoja primāro pieeju un izveidoja tiešsaistes anketu, kurā autore apkopoja datu analīzi. Kvantitatīva klientu aptauja starp Artel uzņēmuma Taškentā mārketinga aģentiem sastāv no pētījuma empīriskās daļas. Atzinumi liecina, ka sociālo mediju kopējā zīmola nozīme un tā ietekme uz zīmola tēlu. Tad autors sagatavoja vispārēju secinājumu un ieteikumus par zīmolu uzlabošanas rīkiem, izmantojot sociālos medijus. The goal of this study is to explore how social media can be used for branding purposes, what should have been taken into account when utilizing social media for branding purposes, and to research the effect of social media on brand awareness of company “Lego”. The theoretical aspect of the study discusses and examines topics relevant to branding, social media and finally social media branding. The author used the primary approach and created an online questionnaire where the data analysis was collected by the author. A quantitative customer survey among marketing agents of “Artel company in Tashkent” consists of the empirical part of the study. The findings show that the overall branding importance of social media and its effect on the image of the brand. Then the author prepared overall conclusion and recommendations to enhancement tools for branding through social media.