Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorKoroļova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-04T02:01:41Z
dc.date.available2021-02-04T02:01:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79441
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53809
dc.description.abstractDarba autore Viktorija Koroļova. Bakalaura darba temats ir “Pašorganizācijas prasmju veicināšana latviešu valodas mācību procesā 7.-8.klasēs” iziet no mūsdienu izglītības mērķa nodrošināt pašvadītu mācīšanos. Pētījums sastāv no 53 lappusēm, divām nodaļām, piecām apakšnodaļām, secinājumiem, 6 tabulām, 11 attēliem, 4 pielikumiem, 43 literatūras un izmantotajiem avotiem. Pētījuma mērķis ir analizēt skolēnu pašorganizācijas prasmju veidošanos latviešu valodas stundās 7.-8.klasēs. Teorētiskajā daļa tiek analizēta pusaudžu attīstība un mācīšanās vispārīgs raksturojums, pašorganizēta pusaudžu mācīšanās, latviešu valodas mācību saturs un tā apguve pašorganizētā vidē. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums par skolēnu pašorganizācijas prasmju apguvi latviešu valodas mācību procesā 7.-8.klasēs. Tika izvēlēta anketēšana un intervijas metode. Pētījuma rezultāti liecina, ka pašorganizācija balstās uz patstāvīgu savas rīcības un darbības rezultātu kontroli un novērtēšanu. Pašorganizācijas prasmes ļauj skolēniem plānot savas mācības, tās organizēt un vadīt, novērtēt. Skolēniem 7.-8.klasēs ir vidēji attīstītas pašorganizācijas prasmes, un lai tās pilnveidotu latviešu valodas mācību procesā, mācību saturs jāpakārto skolēnu izziņas vajadzībām. Balstvārdi: pašorganizācijas prasmes, plānošana, mācīšanās, 7.-8.klašu skolēni, pašorganizēta mācību vide.  
dc.description.abstractAuthor of the work Viktorija Korolova. The topic of the bachelor’s thesis is “Promotion of self-organization skills in the Latvian language teaching process in 7th- 8th grades”. This work consists of 53 pages, two chapters, five subsections, conclusions, 6 tables, 11 figures, 4 appendices, 43 references and sources used. The aim of the research to analyze the development of student’s self-organization skills in Latvian language lessons in 7th- 8th grades. The theoretical part analyzes and development of adolescents and the general characteristics of learning, self- organized adolescent learning, the content of Latvian language learning and acquisition in a self-organized environment. In the practical part, a research was carried out on the acquisition of student’s self- organization skills in the Latvian language teaching process in 7th- 8th grades. The questionnare and interview method were chosen. Self- organization is based on independent control and evalution of own actions and performance. Self- organization skills allow students to plan teir studies, organize and manage them, evaluate them. Students in 7th- 8th grades have average developed self- organization skills, in order to improve the Latvian language teaching process, the study content must be subordinated to the student’s cognitive needs. Key words: self-organization skills, planning, learning, 7th-8th grade students, self-organized learning environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPašorganizācijas prasmes
dc.subjectPlānošana
dc.subjectPašorganizēta mācību vide
dc.subject7.-8.klašu skolēni
dc.titlePašorganizācijas prasmju veicināšana latviešu valodas mācību procesā 7.-8.klasēs
dc.title.alternativePromotion of self-organization skills in the Latvian language teaching process in 7th-8th grades
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record