Literatūras lasīšana teksta izpratnes veicināšanai 3. klasē.
Author
Vozņarska, Lina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba aktualitāte: Bakalaura darbā “Literatūras lasīšana teksta izpratnes veicināšanai 3.klasē” tika aktualizēts jautājums par literatūras lasīšanu teksta izpratnes veicināšanai sākumskolas skolēniem. Darba aktualitāti nosaka pētījumos pamatotie zemie lasītprasmes rādītāji, kā arī teksta neizpratne. Pamatojoties uz zinātniskajā literatūrā un pētījuma gaitā iegūtajām atziņām, ka literatūras lasīšana atbilstoši 3.klases skolēnu interesēm veicina lasītā teksta izpratni, Darba autore iesaka literatūras lasīšanā izmantot īsus, skolēnu interesēm atbilstošus tekstus un piedāvā programmu vienai nedēļai ar tekstiem, kas veicina lasītā izpratni. In the Bachelor's work “Literature reading for text understanding promotion in 3rd grade” The issue of reading literature for promoting text awareness for primary school pupils was raised. The focus of the work is determined by the low reading literacy rates based on the studies, as well as by the confusion of the text. Based on the findings of scientific literature and the study that reading literature according to the interests of pupils in Class 3 contributes to the understanding of the text read, the author recommends the use of short texts that match the interests of pupils in reading literature and offers a programme for one week with texts that contribute to the understanding of the reading.