Show simple item record

dc.contributor.advisorParandjuks, Rihards
dc.contributor.authorGailītis, Edgars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-04T02:01:45Z
dc.date.available2021-02-04T02:01:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79926
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53817
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: „Attālināto sporta nodarbību efektivitāte vispārējās izglītības iestādēs ”. Pētījuma mērķis: izpētīt attālināto sporta nodarbību īstenošanas modeļus Latvijā 4.-7. klašu skolēniem Covid-19 pandēmijas laikā. Pētījuma aktualitāte: globālās pandēmijas Covid-19 izplatība ir noteikusi ārkārtas situācijas nepieciešamību visā pasaulē. Šim laika posmam pārklājoties ar mācību gada norisi, skolas bijušas spiestas nodrošināt attālinātu mācību režīmu. Tajā skaitā – fizisko nodarbību mācību jomās, piemēram, sporta stundās. Vienlaikus šis bezprecedenta gadījums sniedz unikālu iespēju novērtēt visus iespējamos plusus un mīnusus, ar ko saistās šāda veida mācības. Turklāt to mērogs norāda uz šo problēmu pētījuma unikalitāti, jo līdzšinējie pētījumi saistīti ar konkrētu gadījumu izpēti. Darba apjoms – 51 lappuses. Darbā ir iekļauti 20 attēli. Izmantoti 38 literatūras avoti. Pievienots 3 pielikumi Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā autors veic galveno jēdzienu teorētisko izpēti – fizisko nodarbību vietu mācīšanas un mācīšanās kontekstā, attālināto nodarbību un attālināto sporta nodarbību teorētiskā pamatojuma analīzi. Otrās nodaļas ietvaros autors veic aptaujas anketu izstrādi. Savukārt trešajā nodaļā tiek veikta aptauju rezultātu analīze un interpretācija. Atslēgas vārdi: Sporta stundas,attālinātas mācības,sporta skolotāji,skolēni,izglītība,pandēmija.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's work: “Efficiency of distance sports activities in general education institutions”. The aim of the research: to study the implementation models of remote sports activities in Latvia 4.-7. classes during the Covid-19 pandemic. Topicality of the study work: The spread of the global pandemic Covid-19 has determined the need for a global emergency. As this period overlapped with the school year, schools were forced to provide distance learning. Including physical training in areas such as sports. At the same time, this unprecedented case provides a unique opportunity to assess all the possible pros and cons of this type of training. In addition, their scale indicates the uniqueness of the study of these issues, as previous studies are case studies. Thesis consists of: 51 pages. The work includes 20 images. 38 literature sources were used. Annex 3 is added. The work consists of three parts. In the first part, the author conducts theoretical research of the main concepts - the place of physical activities in the context of teaching and learning, the analysis of the theoretical substantiation of distance learning and distance sports activities. Within the framework of the second chapter, the author develops questionnaires. In the third chapter, the analysis and interpretation of the survey results are performed. Keywords:sports lessons,distance learning,sports teachers,students,education,pandemic.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsporta stundas
dc.subjectattālinātas mācības
dc.subjectsporta skolotāji
dc.subjectskolēni
dc.subjectizglītība
dc.titleAttālināto sporta nodarbību efektivitāte vispārējās izglītības iestādēs
dc.title.alternativeEffectiveness of Distance Physical Education Lessons in Comprehensive Educational Institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record