• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Windows spēle "Pocket Dungeon"

Thumbnail
Öffnen
302-79984-Abolins_Rihards_ra18014.pdf (2.496Mb)
Autor
Āboliņš, Rihards
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zuters, Jānis
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta daļējs Windows operētāj sistēmas spēles –“Pocket Dungeon”izpildījums un tā prasību specifikācija. Šī lietotne ir izstrādāta balstoties uz C# programmēšanas valodas ar Unity3D ietvara palīdzību.Spēle sastāv no vairākām funkcionalitātēm–pretinieku, atribūtu, inventāra un cīņas sistēmām kā arī procesuālu mapju ģenerēšanu ar līmeņa atslēgas principu.Spēles progresu ir iespējams saglabāt un ielādēt no jauna.Spēlētājam ir iespēja izpētīt mapes, savākt resursus, būvēt celtnes un cīnīties pret dažādiem pretiniekiem, kamēr tas uzlabo savus atribūtus,papildina inventāra saturu un apgūst jaunas burvestības.Sistēmas pamatdarbība norisinās, kā darbvirsmas lietotne, tās datu uzglabāšanai netiek pielietotas datu bāzes, bet tā vietā tika aizstātas ar sarealizētām objektu struktūrām.
 
The qualification work describes in-completed software of Windows operating systems game –“Pocket Dungeon”. This software is developed using C# programming language and Unity3D game engine.The system contains many different functionality –procedural world generation, that uses seed-based system for its generation, enemy, inventory, equipment and fighting functionality.The progress of game is savable, meaning that player can continue the game from its last state. Player can explore generated maps, collect resources and use them to create buildings, collect loot from treasure chests to populates its inventory. Player can also fight with different types of monsters while collecting experience points and increasing both its level and attributes.The software primary works as desktop application and its data is stored in separate files that contains object serialized data.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53835
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV