• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mākslas ģenerēšana ar neironu tīkliem

Thumbnail
View/Open
302-80055-GabrieljansGabrielyan_GenriksHenrik_gg18017.pdf (9.668Mb)
Author
Gabrielyan, Henrik
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Freivalds, Kārlis
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Šis dokuments ir Latvijas Universitātes Datorikas fakultātes kursa “Kvalifikācijas darbs” (DatZR003) ietvaros izstrādāta mākslas ģenerēšanas lietotnes projekta dokumentācija, kas satur programmatūras prasību specifikāciju, programmatūras projektējuma aprakstu, testēšanas dokumentāciju un citu informāciju par projektu. Mākslas ģenerēšanas lietotne ir paredzēta kā atvērtā koda programmatūra, ko var izmantot jauni mākslinieki, lai iepazītos un izpētītu eksistējošus mākslas stilus un žanrus, lai spētu atpazīt tās galvenās īpašības un radīt jaunu mākslu. Par prioritāti lietotņu izstrādē tika uzskatīta ātrdarbība un resursu taupība. Lietotne tika veiksmīgi pabeigta un testēta. Neironu tīkla modulis tika izstrādāts Python programmēšanas valodā un saglabāts visas trenēšanas gaitā. Kvalifikācijas darba ietvaros autors iepazinies ar dažādiem mākslas avotiem un empīriski pielietojis dažādas neironu tīkla arhitektūras.
 
This document is a documentation of an art generating application project developed within course “Kvalifikācijas darbs” (DatZR003), which contains a specification of software requirements, software design description, testing documentation and other information regarding the project. The art generation application is designed as open software that can be used by young artists to get acquainted with and explore existing arts styles and genres, to be able to recognize its core properties and create new art. Performance and resource austerity were seen as priority in the development of application. The app was successfully completed and tested. The neural network module was developed using Python programming language and stored throughout training. As part of the work of qualification, the author has met various art sources and empirically applied various neural network architectures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53885
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV