Izpratne par emocijzīmju nozīmi un to lietošanas paradumi: Latvijas jauniešu auditorijas analīze
Author
Zvirbule, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Izpratne par emocijzīmju nozīmi un to lietošanas paradumi: Latvijas jauniešu auditorijas analīze” pētījuma mērķis ir noskaidrot emocijzīmju interpretāciju un lietošanas paradumus Latvijas jauniešu auditorijā. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un pētneciskās daļas. Šī pētījuma teorētiskajā daļā tiks apskatīta teorētiskā bāze par sociālajiem medijiem, datormediēto komunikāciju, sociālajām tīklošanas vietnēm, semiotiku un emocijzīmēm. Pētījuma daļā tiks izmantotas kvantitatīvās un kvalitatīvās pētīšanas metodes. Kā kvantitatīvā pētniecības metode tika izmantota aptauja Facebook un Instagram sekotāju vidū. Kā kvalitatīvā pētīšanas metode tika izmantota daļēji strukturētā intervija ar nejauši izvēlētiem Latvijas jauniešiem vecuma grupā no 18 - 29 gadiem. Empīriskajā daļā ir apkopoti un analizēti pētījumā iegūtie dati, iekļauti rezultāti un secinājumi. The aim of the Bachelor's thesis "Study of the use and implementation of emojis: analysis of the Latvian youth audience" is to find out the interpretation and habits of emoji usage among the Latvian youth audience. The Bachelor's thesis consists of theorhetical, methodological and research parts. The theorhetical basis of social media, computer mediated communication, social networking sites, semiotics and emojis gets reviewed in the theorhetical part of this study. The research part uses quantitative and qualitative research methods. Interviews of Facebook and Instagram users were used as the quantitative research method. The qualitative research method was a semi-structured interview with randomly chosen Latvian youth aged from 18 - 29. The empirical part summarizes and analyzes data obtained from the research, including results and conclusions.