• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmumu SIA “Geka” un “Ornandum” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. – 2020. gadā

Thumbnail
View/Open
309-80218-Radcenko_Evita_er17075.pdf (2.150Mb)
Author
Radčenko, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Uzņēmumu SIA “GEKA” un SIA “ORNANDUM” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. un 2020. gadā” mērķis ir noskaidrot, kādu saturu publicē abi uzņēmumi sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, kā tas tiek vērtēts no sociālo mediju lietotāju un uzņēmumu pārstāvju viedokļa. Darba teorētiskā daļa sastāv no mārketinga komunikācijas, sociālo mediju jēdziena un sociālo mediju auditorijas raksturojuma. Ar kvantitatīvās kontentanalīzes, intervijas un aptaujas pētnieciskajām metodēm, tika noskaidrots, kurš uzņēmums ir saistošāks pēc ierakstu satura tās lietotājiem un, kādas publikācijas veicina potenciālo un esošo sociālo mediju lietotāju interesi “Facebook” un “Instagram”.
 
The aim of the bachelor's theses "Communication analysis of companies "Ltd. "GEKA" and "ORNANDUM" on social media in 2019/2020" is to identify what content is published by both companies on social media “Facebook” and “Instagram”, how it is judged from the point of view of social media users and company representatives. The theoretical part of the work consists of marketing communication, the concept of social media, and the characteristics of the social media audience. High-quality concessional analysis, interview and survey research methods identified which company is more binding on record content for its users and what publications promote the involvement of potential and existing social media users on “Facebook” and “Instagram”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53935
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV