Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorAnaite, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:26Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80230
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53940
dc.description.abstractBakalaura darbā analizētas pētnieciskās žurnālistikas centra Re:Baltica aktivitātes sociālajos tīklos, to efektivitāte un lietotāju attieksme pret tām. Izmantojot Sociālās atbildības teorijas pieeju, noskaidroti pētnieciskās žurnālistikas uzdevumi, savukārt definējot sociālo tīklu, viltus ziņu un dezinformācijas jēdzienus, nozīmi un problēmas, kā arī noskaidrojot Facebook lomu masu komunikācijā, konstatēti sociālo tīklu izmantošanas iemesli un to efektivitāte auditorijas sasniegšanā pētnieciskajā žurnālistikā. Ar kontentanalīzes palīdzību konstatētas galvenās publikāciju tēmas un lietotāju reakcijas uz tām, savukārt, intervējot Re:Baltica žurnālistes, atklāti iemesli aktivitātēm sociālajos tīklos, viņu viedoklis, kā arī aktivitāšu efektivitāte. Aptaujas dati ļauj secināt, ka Facebook lietotāji Re:Baltica aktivitātes ir ievērojuši un attiecas pret tām pozitīvi.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis analyzes the activities of the investigative journalism center Re:Baltica in social networks, their efficiency and users' attitude towards them. Using the approach of Social Responsibility Theory, the tasks of investigative journalism are clarified, while defining the concepts, meaning and problems of social network, false news and disinformation, as well as the role of Facebook in mass communication, the reasons for using social networks and their effectiveness in reaching the audience for investigative journalism are detected. With the help of content analysis, the main topics of the publications users' reactions to them were identified, while interviewing Re:Baltica journalists revealed the reasons for activities in social networks, their opinion, as well as the effectiveness of their activities. The survey data allows to conclude that Facebook users have noticed Re:Baltica's activities and are positive about them.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectRe:Baltica
dc.subjectsociālais tīkls Facebook
dc.subjectsociālo tīklu aktivitātes
dc.subjectauditorijas attieksme
dc.titleBaltijas pētnieciskās žurnālistikas centra Re:Baltica darbība sociālajos tīklos: žurnālistu un auditorijas attieksmes
dc.title.alternativeActivities of the Baltic Center for Investigative Journalism Re:Baltica in Social Networks: Attitudes of Journalists and Audiences
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record