Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorŠeiko, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:29Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80241
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53946
dc.description.abstractBakalaura darba Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās mērķis ir izpētīt influenceru iesaisti mārketinga kampaņās, kā influenceri veido saturu kopā ar “airBaltic” un sadarbības ietvaros, kā arī vispār ieskatīties kopējās influenceru industrijas situācijā Latvijā. Bakalaura darba autore ir secinājusi, ka aviokompānijas “airBaltic” sadarbība un Latvijas influenceru integrācija līdz šim nav pētīta un plašāk apskatīta, tāpēc tas ir interesants temats, lai mēģinātu noskaidrot konkrētā gadījuma situāciju. Paveicot pētījumu, tiek uzsvērts, ka tas varētu būt labs pamats arī turpmākiem pētījumiem. Darba teorētiskajā daļā ir ietverta informācija par komunikāciju, zīmolu un tā veidošanu, kā arī sociālajiem tīkliem.
dc.description.abstractThe goal of the bachelor's thesis “The role of influencers in the “airBaltic marketing campaigns” is to study the involvement of influencers in marketing campaigns, how influencers create content together with “airBaltic” and in cooperation, as well as to look at the general influencer industry in Latvia. The author of the bachelor's thesis has concluded that the cooperation of the airline “airBaltic” and the integration of Latvian influencers has not been studied and discussed in detail so far, so it is an interesting topic to try to find out the situation in this particular case. The author emphasizes that this could be a good basis for further research. The theoretical part of the work includes information on communication, branding, and its creation, as well as social media.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectinfluenceri
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectinfluenceru mārketings
dc.subjectairBaltic
dc.subjectkomunikācija
dc.titleInfluenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās
dc.title.alternativeThe role of influencers in the airBaltic marketing campaigns
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record