Now showing items 41-46 of 46

    • Bērna radošā pašizpausme vizuālajā mākslā pirmsskolā 

      Kalēja-Gasparoviča, Daiga (LU Akadēmiskais apgāds, 2022)
      Grāmata paredzēta topošajiem skolotājiem studiju kursam Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas: vizuālās mākslas metodika un praktizējošiem pirmsskolas skolotājiem, bērnu ...
    • Kultūra mākslā un māksla kultūrā 

      Avotiņa, Austra; Bernāts, Guntars; Geikina, Silvija; Irbe, Ingrīda; Mūrnieks, Andrejs; Stikāne, Ilze (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
      Jaunākajā kultūras un mākslas izglītības redzējumā tiek piedāvāta starpdisciplināra kultūras satura integrācija idejiski saderīgās jomās. Elektroniskā mācību grāmata ir veidota divās daļās. I daļa veltīta kultūras ...
    • Pilsonis 31 stundā. Piesārņojums. Mācību resursi 

      Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA Problēma: Mana planēta - mana atbildība? EKONOMIKA: privātīpašuma tiesības ĒTIKA: godīgums, atbildība PILSONĪBA: vides aizsardzība 2. NODARBĪBA Problēma: Videi draudzīgs bizness: mīts vai realitāte? ...
    • Pilsonis 31 stundā. Darbs. Mācību resursi 

      Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA Problēma: Kā dzīvot kā Bils Geitss? EKONOMIKA: personīgais budžets, taupīšana un uzkrāšana, ieguldīšana, bizness ĒTIKA: iestādes PILSONĪBA: brīvais tirgus 2. NODARBĪBA Problēma: Kas ir labāk, vai 300 ...
    • Pilsonis 31 stundā. Patērētājsabiedrība: Mācību resursi 

      Erasmus+ KA2; Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
      1. NODARBĪBA. Problēma: Es pērku, tātad esmu? EKONOMIKA: piedāvājums un pieprasījums. ĒTIKA: indivīda pamatvajadzības. PILSONĪBA: brīvais tirgus.
    • Pilsonis 31 stundā. Nabadzība : Mācību resursi 

      Erasmus+ KA2; Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē, 2020)
      1. NODARBĪBA. Problēma: Kā es varu palīdzēt nabadzīgajiem? EKONOMIKA: privāts atbalsts, bezpeļņas organizācijas. ĒTIKA: draudzība, iejūtība. PILSONĪBA: sabiedriska organizācija, aktīva līdzdalība sabiedriskajā dzīvē.