Show simple item record

dc.contributor.advisorPavlovs, Māris
dc.contributor.authorPodiņa, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:01:36Z
dc.date.available2021-02-11T02:01:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79985
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53968
dc.description.abstractMaģistra darbā “Virtuālā mācību platforma Minecraft Education Edition skolēnu programmēšanas prasmju attīstībā datorikas stundās” tiek pētīts, vai interaktīvajās spēlēs balstītās mācību platformas lietojums datorikas stundās pēc pētnieču izstrādātās nodarbību metodoloģijas var sekmēt skolēnu programmēšanas prasmju attīstību. Maģistra darba pētījuma dizains ir darbības pētījums. Pētnieces noskaidro, vai mēģinājumu un kļūdu metode, vingrinoties virtuālajā mācību platformā Microsoft Minecraft Education Edition 5. klašu datorikas fakultatīvajās programmēšanas nodarbībās, ir piemērots didaktiskais paņēmiens. Savukārt, ar izziņas spēju testu tiek novērtēts, vai programmēšanas prasmes fakultatīvo stundu laikā attīstās dažādiem izziņas spēju tipu pārstāvjiem. Pētījumā konstatēts, ka neatkarīgi no skolēnu dominējošā izziņas tipa, skolēni spēj paveikt programmēšanas uzdevumus pēc mēģinājumu un kļūdu metodes. Noslēguma pārbaudījuma rezultāti apliecina pētījuma dalībnieku programmēšanas prasmju attīstību. Maģistra darbam ir 90 lapaspuses, 2 tabulas, 22 attēli un 14 pielikumi.
dc.description.abstractThe master’s thesis “Virtual Learning Platform Minecraft Education Edition to Develop Students’ Programming Skills in Computer Science Lessons” investigates whether the use of interactive games-based learning platforms in computer lessons according to the methodology developed by researchers can develop students’ programming skills. The research methodology is an action study. The researchers find out whether the trial-and-error method, practicing on the virtual learning platform Microsoft Minecraft Education Edition in the 5th grade computer programming classes, is a suitable didactic technique. In turn, the cognitive ability test assesses whether programming skills develop during the optional lessons for different types of cognitive abilities. The study found that regardless of the students’ dominant type of cognition, learners were able to complete programming tasks by trial-and-error method. The results of the final test confirm the development of students’ knowledge level. The Master’s thesis consists of 90 pages, 2 tables, 22 figures and 14 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectspēlēs balstītas mācības
dc.subjectdatorikas stundas
dc.subjectMinecraft Education Edition
dc.subjectprogrammēšanas prasmes
dc.titleVirtuālā mācību platforma Minecraft Education Edition skolēnu programmēšanas prasmju attīstībā datorikas stundās
dc.title.alternativeLearning Platform Minecraft Education Edition to Develop Students Programming Skills in the Lessons of Computer Science
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record