Koučinga uzņēmuma vizuālā identitāte
Author
Fofanova, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Vizuālai identitātei ir liela nozīme zīmola konkurētspējas un klientu piesaistes veicināšanā. Pārdomāti izstrādāts uzņēmuma vizuālais tēls rada profesionālu iespaidu, izceļ unikalitāti un vairo iespējas atšķirties konkurentu vidū. Strauji augot koučinga pakalpojumu popularitātei un konkurencei starp individuāliem koučiem un koučinga uzņēmumiem, palielinās nepieciešamība pēc pārdomātas vizuālās identitātes, kas spētu izcelt pakalpojumu unikālo vērtību un veidot emocionālu saikni ar esošiem un topošiem klientiem. Bakalaura darba “Koučinga uzņēmuma vizuālā identitāte” mērķis ir, balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, izstrādāt vizuālo identitāti koučinga uzņēmumam, lietojot minimālisma stilam raksturīgos vizuālās izteiksmes līdzekļus. Darba teorētiskajā daļā apskatīta vizuālās identitātes nozīme, izstrādes principi, minimālisma jēdziens mākslā un dizainā, tā galvenās iezīmes un vizuālās izteiksmes līdzekļi, stili, kas ir ietekmējušu minimālisma attīstību, kā arī tiek apskatīts koučinga jēdziens, tā rašanās vēsture un veidi. Empīriskajā daļā veikta koučinga nozares logotipu un vizuālās identitātes paraugu analīze un noskaidrotas koučinga uzņēmumu vizuālajām identitātēm raksturīgās stilistiskās iezīmes. Balstoties uz pētījumā iegūtiem datiem tiek izstrādāta vizuālā identitāte koučinga uzņēmumam. Brand's visual identity plays a major part in establishing a market advantage and attracting customers. A well-designed visual identity communicates professionalism, as well as highlights the brand's uniqueness and increases its opportunities to excel among competitors. As the popularity of coaching services is rapidly growing and the competition between individual coaches and coaching companies is increasing, there is an urgent need for a well-thought-out visual identity that can highlight the unique value of the brand and create an emotional connection with existing and potential customers. The aim of the bachelor's thesis “Visual Identity of a Coaching Company” is to create a visual identity for a coaching company, based on the theoretical and empirical research, using the visual means that characterize the style of minimalism. The theoretical section of the thesis explores the meaning of visual identity and its principles, the concept of minimalism in art and design, its means of visual expression, styles that have influenced minimalism development. The theoretical section of the thesis also covers the concept of coaching, its meaning, origin and specifics. The empirical section of the thesis includes the analysis of logos and visual identity samples, discovering the stylistic features and design characteristics of the visual identities of coaching companies. Based on the data obtained in the study, a visual identity for the coaching company is created.