Show simple item record

dc.contributor.advisorMarkss, Ardis
dc.contributor.authorBrūvelis, Artūrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:01:50Z
dc.date.available2021-02-11T02:01:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80181
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53987
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Latvijas Televīzijas zīmola maiņa.” Balstoties uz teorētisku un empīrisku pētījumu, darba mērķis ir izstrādāt jaunu un mūsdienīgu vizuālo identitāti VSIA “Latvijas Televīzija”, saglabājot uzņēmuma vērtības un tā atpazīstamību. Par pētījuma jautājumu tiek izvirzīts jautājums – kādus kopīgos un atšķirīgos vizuāli stilistiskos aspektus ir iespējams novērot televīzijas raidorganizāciju un to apakškanālu logotipos? Lai izprastu zīmola vizuālo identitāti un tās nozīmi, bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apkopotas dažādu autoru atziņas un viedokļi par zīmolu, tā komunikāciju un vizuālās identitātes izstrādes procesu, kā arī aptverta informācija par Latvijas sabiedrisko mediju – VISA “Latvijas Televīzija”. Savukārt, pētnieciskajā daļā tiek apkopoti un analizēti 2020. gadā aktuālu televīzijas zīmolu dizaina paraugi. Noskaidrotas raksturīgākās iezīmes un izdarīti secinājumi. Pētījumā tika konstatēts, ka, 2020. gadā aktuālu televīzijas raidorganizāciju logotipi, galvenokārt visi, atbilst mūsdienu logotipu pamatnosacījumiem. Televīzijas zīmolu vizuālās identitātes tiek veidotas tā, lai skaidri būtu redzams, kurš kanāls ir no kuras raidorganizācijas. Balstoties uz teorētiskajā un empīriskajā daļā iegūto informāciju, tika sasniegts bakalaura darba mērķis – VSIA “Latvijas Televīzija” tika izveidota jauna vizuālā identitāte atbilstoši 2020. gada dizaina tendencēm un saglabājot uzņēmuma atpazīstamību.
dc.description.abstractThe subject of the thesis is “The rebranding for Public Television of Latvia.” Based on a theoretical and empirical study, the aim of the work is to develop a new and modern visual identity for VSIA “Latvijas Televīzija”, while maintaining the values of the company and its recognition. The study raises the question: what common and different visual stylistic aspects can be observed in the logos of television broadcasters and their sub-channels? In order to understand the visual identity, branding and its meaning, the theoretical part of the thesis summarises the knowledge and opinions of the various authors regarding the branding, its communication and visual identity development process, as well as the information regarding Latvian public broadcasting – VSIA “Latvijas Televīzija”. In turn, the research section summarises and visual analyses design models of TV brands that are in place in 2020. The characteristics have been identified and conclusions have been reached. The study found that the logos of television broadcasters in 2020, mainly all of them, met the basic conditions of modern logos. Visual identities of television brands are designed to clearly show which channel is from which broadcaster. On the basis of the information obtained from the theoretical and empirical part, the aim of the thesis was achieved. A new visual identity for VSIA “Latvijas Televīzija” was created, in line with the design trends of 2020 and maintaining the company's recognizability.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectTelevīzija
dc.subjectZīmols
dc.subjectGrafiskais dizains
dc.subjectVizuālā identitāte
dc.titleLatvijas televīzijas zīmola maiņa
dc.title.alternativeThe Rebranding for Public Television of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record