dc.contributor.advisor | Eglīte, Inese | |
dc.contributor.author | Mitričeva, Jeļena | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-02-11T02:02:08Z | |
dc.date.available | 2021-02-11T02:02:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 80295 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54027 | |
dc.description.abstract | Efektīvu 6-7 gadīgo bērnu sociālo prasmju attīstību veido daudz dažādu faktoru kopums, kas ir atkarīgs no ģimenes, bērna temperamenta, pirmsskolas vides, tās pedagogiem un mācību procesa formas un saturīguma. Pētījumā ir apkopotas teorētiskā literatūra par 6-7 gadīgo bērnu sociālo prasmju attīstību, to veicinošiem un ietekmējošiem faktoriem. Pētījuma izvērtēts, ka kompetenču pieejā balstītais mācību process sekmē 6-7 gadīgo bērnu sociālo prasmju attīstību, mācību procesam pēc kompetenču pieejas jābūt secīgām, lietderīgām un labi pārdomātām, lai tas attīstītu bērnu sociālās prasmes. Būtiskie sarežģījumi, plānojot mācību nodarbību un veidojot mācību materiālus mācību centru jomā ir resursu trūkums, laika trūkums, īpaši strādājot pēc pilota modeļa 1+2. | |
dc.description.abstract | The effective development of social skills of 6-7 year old children is formed by a set of many different factors, which depends on the family, the child's temperament, pre-school environment, its teachers and the form and content of the learning process. The study summarizes the theoretical literature on the development of social skills of 6-7 year old children, the factors that promote and influence it. The study evaluates that the learning process based on the competence approach promotes the development of social skills of 6-7 year old children, the learning process according to the competence approach must be sequential, useful and well thought out in order to develop children's social skills. Significant difficulties in planning the training session and creating training materials in the field of training centers are lack of resources, lack of time, especially working according to the pilot model 1 + 2. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības vadība | |
dc.subject | sociālās prasmes | |
dc.subject | kompetenču pieeja | |
dc.subject | pirmsskolas bērni | |
dc.subject | pedagogs | |
dc.subject | vecāks | |
dc.title | Sociālo prasmju attīstība 6-7 gadīgiem bērniem pirmsskolā īstenojot kompetenču pieeju | |
dc.title.alternative | Development of Social Skills for 6-7 Years Old Kindergarten Kids by Implementing the Competence Approach | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |