Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorSkrodele, Ināra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:02:10Z
dc.date.available2021-02-11T02:02:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80307
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54036
dc.description.abstractDarbā analizētas teorētiskās atziņas par digitālajām kompetencēm un to apgūšanu pamatskolā. Darba mērķis ir izvērtēt, kā datorikā un informātikā apgūtās digitālās prasmes sekmē pilnvērtīgu digitālo kompetenču veidošanos pamatskolas vecuma skolēniem. Lai izpētītu pamatskolas skolēnu digitālo prasmju līmeni piecās digitālo kompetenču jomās, tika veikts pētījums 7.-9.klašu skolēniem dažādos Latvijas reģionos. Iegūtie rezultāti atklāj, kā digitālo kompetenču novērtējuma līmeni skolēniem ietekmē digitālo prasmju apguves periods, IKT daudzveidība un mācību metodes. Darbā analizēta attālināto mācību ietekme uz digitālo kompetenču attīstību. Darba gaitā autore ir izvirzījusi vairākus secinājumus un piedāvājusi risinājumus, kā uzlabot digitālo prasmju apguvi pamatskolā, lai skolēniem veidotos nepieciešamās digitālās kompetences.
dc.description.abstractThe paper analyzes the theoretical findings about digital competencies and their acquisition in primary school. The aim of the work is to evaluate how digital skills acquired in computing and informatics promote the development of digital competencies for primary school students. In order to study the level of digital skills of primary school students in five areas of digital competences, a study was conducted for 7th-9th grade students in different regions of Latvia. The obtained results reveal how the level of digital competence assessment of students is influenced by the period of digital skills acquisition, ICT diversity and teaching methods. The paper analyzes the impact of distance learning on the development of digital competencies. The author has put forward a number of conclusions and proposed solutions to improve the acquisition of digital skills in primary school, so that students develop the necessary digital competencies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectdigitālās prasmes
dc.subjectpamatizglītība
dc.subjectmācību saturs
dc.subjectdatorika
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.titleDatorikā vai informātikā apgūto digitālo prasmju pilnveide pamatskolas mācību saturā
dc.title.alternativeThe Improvement of the Digital Skills Acquired in Primary Level IT Curriculum
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record