Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorDevēna, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:02:19Z
dc.date.available2021-02-11T02:02:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80329
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54051
dc.description.abstractDarba autors: Aleksandra Devēna. Darba tēma: Pedagoģiskie ieteikumi tiešsaistes profesionālās identitātes veidošanā līdzsvarā ar FOMO Darba veids: Maģistra darbs. Studiju programma: Vispārīgā pedagoģija. Darba zinātniskais vadītājs: Dr.paed., profesore Linda Daniela Darba apjoms: 64. lpp. Atslēgas vārdi: FOMO, sociālie tīkli, tiešsaistes profesionālā identitāte, Instagram. Pētījuma mērķis: Izpētot FOMO un sociālos tīklus, ir izstrādāt pedagoģiskos ieteikumus tiešsaistes profesionālās identitātes veidošanā darba nolūkos līdzsvarā ar FOMO, kas palīdzētu mazināt un/vai novērst FOMO, ja cilvēkam ir nepieciešamība izmantot sociālos tīklus darba vajadzībām. Darba saturs: Darbs sastāv no piecām nodaļām. “FOMO, tā rašanās un ietekme uz jauniešiem” nodaļā tiek izpētīts, kas ir FOMO, un tā ietekme uz cilvēkiem. Nodaļā “Sociālie tīkli un to loma FOMO attīstībā” ir apskatīti sociālo tīklu darbības mehānismi, motivācija tos lietot un kā tie mijiedarbojas ar FOMO. Nodaļā “Empīriskā pētījuma rezultāti” ir analizēti iegūtie rezultāti no aptaujas par FOMO un sociālajiem tīkliem. “Personīga eksperimenta” nodaļā ir aprakstīts un analizēts autores autoetnogrāfijas eksperiments, kas ir balstīts un personisko stāstījumu. Nodaļā “Pedagoģiskie ieteikumi tiešsaistes profesionālās identitātes veidošanā līdzsvarā ar FOMO” ir aprakstīti izstrādātie pedagoģiskie ieteikumi tiešsaistes profesionālās identitātes veidošanā līdzsvarā ar FOMO. Darbā iekļauti 9 attēli, kas papildina darba saturu un darba tapšanā izmantoti 61 informācijas avoti . Darbam ir pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma metodes: Teorētiskās literatūras analīze. Empīriskais pētījums, kurā tiek izmantota kvantitatīvā pētījuma metode – anketēšana. Autores personīgais eksperiments, izmantojot kvalitatīvā pētījuma veidu - autoetnogrāfijas pētīšanas metodi ar galveno elementu - personisko stāstījumu un tā analīzi. Darba rezultāti: Izveidotie pedagoģiskos ieteikumi, kuri var mazināt un/vai novērst FOMO, kas rodas veidojot tiešsaistes profesionālo identitāti sociālajos tīklos. Darba izmantojamība: Apkopoto materiālu var izmantot studenti un jau nodarbinātas personas, kas izmanto sociālos tīklus darbam, bet vēlas samazināt un/vai novērst FOMO ietekmi.  
dc.description.abstractAuthor of the paper: Aleksandra Devēna Theme of the paper: Pedagogical Recommendations for Creating an Online Professional Identity in Balance With FOMO Type of the paper: Master’s Thesis Study programme: General pedagogy Consultant of the paper: Dr. paed., professor Linda Daniela Volume of the paper: 64 p Key words: FOMO; social media; online professional identity; Instagram. Aim of the research: When researching FOMO and social networks, it is important to develop pedagogical guidelines for creating an online professional identity for work purposes in balance with FOMO, which would help to reduce and / or eliminate FOMO if a person needs to get involved in social networks for work. Content of the paper: The work consists of five chapters. The chapter on FOMO, its origins and impact on young people explores the existence of FOMO and its impact on people. The chapter “Social networks and their role in the development of FOMO” discusses the mechanisms of operation of social networks, motivation to use them and how they interact with FOMO. The chapter “Results of Empirical Research” analyzes the results obtained from the survey on FOMO and social networks. The “Personal Experiment” section describes and analyzes the author’s autoethnography experiment, which is based on personal narration. The chapter “Pedagogical recommendations for creating an online professional identity in balance with FOMO” describes the developed pedagogical recommendations for creating an online professional identity in balance with FOMO. The work includes 9 images that supplement the content of the work and 61 sources used in the creation of the work. 2 appendices are attached to the work. Methods of research: Analysis of theoretical literature. Empirical research using the method of quantitative research - questionnaire. The author's personal experiment using a type of qualitative research - the method of autoethnography research with the main element - personal narration and its analysis. Results of the research: Developed pedagogical recommendations that can reduce and / or eliminate FOMO that arises from creating an online professional identity on social networks.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectFOMO
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjecttiešsaistes profesionālā identitāte
dc.subjectInstagram
dc.titlePedagoģiskie ieteikumi tiešsaistes profesionālās identitātes veidošanā līdzsvarā ar FOMO
dc.title.alternativePedagogical Recommendations for Creating an Online Professional Identity in Balance With FOMO
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record