Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorStobova, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:02:20Z
dc.date.available2021-02-11T02:02:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80365
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54053
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums “Transdisciplināras mācīšanās process pārmaiņu izglītībā”. Darba mērķis ir, analizējot transdisciplināritātes teoriju, metodoloģiju, praksi izglītībā un pētniecībā, izvērtēt transdisciplināra mācīšanās procesa vadīšanu pārmaiņu izglītībā. Maģistra darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, literatūras, secinājumiem, ieteikumiem, pielikumiem. Teorētiskajā daļā ir 2 nodaļas un 4 apakšnodaļas. Darbā tika analizēta zinātniskā literatūra par transdisciplinaritāti, transdisciplināro pieeju izglītībā, pamatojoties uz problēmsituāciju kā mācīšanās objektu/ tēmu. Empīriskajā daļā maģistra darba autore veica pētījumu, kas pamatojās pedagoģiskā gadījuma izpētē, aptauju un fokuss grupas intervijā. Pētījumā piedalījās Rīgas pilsētas x mācīšanās organizāciju 74 pedagogi un 3 vadītāji. Apkopotie rezultāti atspoguļoti X secinājumos un Y priekšlikumos. Darba apjoms: 60 lpp., 10 attēli, 3.tabulas 4. pielikumi. Atslēgvārdi: transdisciplinaritāte, transdisciplinārā mācīšanās pieeja, problēmsituāciju risināšanas prasmes.
dc.description.abstractThe title of the Master’s Thesis “The transdisciplinary learning process in transformational education”. The aim of the work is to analyze the transdisciplinary theory, methodology, practice in education and research, to evaluate the management of transdisciplinary learning process in transformational education. Master's thesis consists of annotations in Latvian and English, introduction, theoretical and empirical part, literature, conclusions, recommendations and appendices. There are two chapters and 4 subchapters in the theoretical part. The Thesis analyses the scientific literature on transdisciplinarity, transdisciplinary approach in education based on the problem situation as a learning object / topic. In the empirical part the author conducted research based on pedagogical case study, survey and focus groups interviews. In the survey 94 teachers and 3 managers participated representing Riga city X learning organization. The results of the research are represented in X conclusions and Y suggestions. Thesis volume: 60 pages.,10 pictures,3 table 4 appendices. Key words: transdiciplinarity, transdisciplinary learning apporach, problem situations, solving skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjecttransdisciplinaritāte
dc.subjecttransdisciplinārā mācīšanās pieeja
dc.subjectproblēmsituāciju risināšanas prasme
dc.titleTransdisciplināras mācīšanās process pārmaiņu izglītībā
dc.title.alternativeThe transdisciplinary learning process in transformational education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record