Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorVītols, Mārcis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:23Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81020
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54822
dc.description.abstractMūsdienās iedzīvotāji informācijas iegūšanai arvien vairāk izmanto interneta resursus, īpaši sociālos tīklus, tāpēc svarīgs aspekts ir, cik lielu uzmanību pašvaldības pievērš sociālajiem tīkliem un to attīstībai. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā pašvaldībās Latvijā tiek izmantoti sociālie tīkli, un izstrādāt priekšlikumus, kas būtu jāattīsta digitālā mārketinga jomā Latvijas pašvaldībās, lai tās veicinātu sabiedrības līdzdalību pašvaldību lēmumu pieņemšanā un uzlabotu komunikāciju ar iedzīvotājiem. Lai veiksmīgi sasniegtu darba mērķi, darbā analizēta pašreizējā pašvaldību sociālo tīklu izmantošana, kā arī veikta aptaujas ar pašvaldību pārstāvjiem un Latvijas pašvaldību sociālo tīklu analīze. Bakalaura darba rezultātā secināts, ka visaktīvāk sociālos tīklus izmanto pašvaldības no Vidzemes un Pierīgas reģiona, savukārt 13 pašvaldības sociālos tīklus neizmanto vispār. Atslēgas vārdi: digitālais mārketings, internets, pašvaldības, reģionālā attīstība, sociālie tīkli.
dc.description.abstractNowadays, people increasingly use Internet resources to obtain information, especially social networks, therefore important aspect is how much attention municipalities pay to social networks and their development. Bachelor thesis is to evaluate social networks of municipalities in Latvia to determine what should be improved in the field of digital marketing to make social networks of municipalities more attractive to residents In order to successfully achieve the goal, the current use of social networks of municipalities is analysed, as well as expert survey is carried out. The study led to the conclusion that the most active social networks are used by Pierīga and Vidzeme region, while 13 municipalities do not use social networks at all. Key words: digital marketing, internet, municipalities, regional development, social media.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectDigitālais mārketings
dc.subjectInternets
dc.subjectPašvaldības
dc.subjectReģionālā attīstība
dc.subjectSociālie tīkli
dc.titleSociālo tīklu izmantošana pašvaldībās Latvijā.
dc.title.alternativeSocial media use in municipalities in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record