• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izmaiņas pircēju rīcībā iepērkoties interneta veikalos COVID-19 pandēmijas laikā.

Thumbnail
Öffnen
303-81036-Svete_Kristaps_ks18099.pdf (1.338Mb)
Autor
Svēte, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mūsdienās interneta veikalu skaits pieaug katru dienu, jo to var izveidot praktiski ikviens. Ar e-komerciju nodarbojas gan jau esoši fiziski veikali, gan jauni uzņēmuma dibinātāji. Arī patērētāji arvien biežāk izvēlas iepirkties internetā, jo tas ir vieglāks un ērtāks iepirkšanās veids. Tā var ietaupīt gan laiku, gan dažkārt arī naudu. Bakalaura darbā tiek pētīta Covid-19 globālās pandēmijas ietekme uz Latvijas un pasaules interneta veikalu pircēju paradumiem. Temata aktualitātes pamatā ir Covid-19 pandēmijas izraisītās sekas, jo pandēmijas laikā cilvēkiem tiek ieteikts un dažkārt pat liegts atrasties ārpus mājas, taču vēlme iepirkties ir saglabājusies, līdz ar to, alternatīva ir iepirkšanās interneta veikalos. Tiks pētīts, kā mainās pircēju uzvedība, iepērkoties dažādu nozaru interneta veikalos un kā interneta veikali pielāgojas pircēja iepirkšanās maiņas rezultātā.
 
Nowadays, the number of online stores is growing every day because it can be set up by virtually anyone. Consumers are also increasingly choosing to shop online, as it is an easier and more convenient way to shop. It can save both time and sometimes money. The bachelor's thesis studies the impact of the Covid-19 global pandemic on the habits of Latvian and global online store buyers. The topicality of the topic is based on the consequences of the Covid-19 pandemic, because during the pandemic people are advised and sometimes even barred from being outside the home, but the desire to shop has remained, so shopping in online stores is an alternative. It will be studied how shoppers 'habits change when shopping online in different industries and how online stores adapt as a result of shoppers' shopping changes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54827
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV