Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorKirejeva, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:28Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81095
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54845
dc.description.abstractPētījuma mērķis Pamatojoties uz zinātniskām publikācijām, avotiem un praktiskas daļas rezultātiem, identificēt visefektīvākās tiešsaistes reklāmas stratēģijas un metodes tiešsaistes uzņēmumos. Pētījuma metodes raksturojums Pētījuma metodes ir: literatūras izpēte, rakstu izpēte, citu radošo darbu izpēte, dokumentu izpēte, statistisko datu analīze, salīdzināt tiešsaistes uzņēmumus (vai uzņēmumus, kuri sniedz pakalpojumus arī tiešsaistē) mārketinga stratēģijas un metodes, kā tiek realizēta produktu veicināšana. Galvenie pētījuma rezultāti un secinājumi •Interneta mārketings ir termins produktu un pakalpojumu mārketingam tiešsaistē. Tas ietver dažādas metodes un platformas saziņai ar klientiem, piemēram, vietne, e-pasts, sociālie mediji, tiešsaistes reklāma (video, blogi), sponsorēšana un apmaksātas akcijas. •Video reklāmas karantīnas laikā ir kļuvušas par vienu no populārākajām mārketinga komunikācijas formām. Jāatzīmē, ka šodien vispieprasītākie ir īsi videoklipi, kas ilgst tikai dažas sekundes. •Gandrīz 150 miljoni cilvēku pirmo reizi tiešsaistē iepirkās pandēmijas laikā, un e-komercijas pircēju skaits turpina pieaugt. •Visiem izanalizētiem izņēmumiem Latvijā ir ērta, skaista un saprotama mājaslapa, kas mūsdienās, pandēmijas laikā, ir obligāta mārketinga daļa. •Visiem izanalizētiem uzņēmumiem Latvijā ir profili sociālajos medijos, pārsvarā Instagram un Facebook, bet daudziem ir izveidoti profili arī Twitter, Youtube, Linkedin un TikTok, kas tagad ir viena no strauji attīstošām un populārām platformām. •Visi izanalizētie uzņēmumi Latvijā izmanto influenceru mārketingu, atsuta blogeriem produktu uz reklāmu vai piedāvā savus pakalpojumus par reklāmu. Daži uzņēmumi publicē fotogrāfijas no influenceriem savā lapā vai Instagram stāstu, daži izvēlās to nepublicēt.
dc.description.abstractAim of the research Based on scientific publications, sources and results of the practical part, identify the most effective online advertising strategies and methods in online businesses. Description of the research methods Research methods are: literature research, article research, research of other creative works, document research, statistical data analysis, comparison of online companies (or companies that also provide services online), marketing strategies and methods of product promotion. Main results and conclusions of the research •Internet marketing is a term for marketing products and services online. This includes various methods and platforms for communicating with customers, such as website, email, social media, online advertising (videos, blogs), sponsorship and paid promotions. •Video ads have become one of the most popular forms of marketing communication during quarantine. It should be noted that the most in demand today are short videos that last only a few seconds. •Nearly 150 million people shopped online for the first time during the pandemic, and the number of e-commerce shoppers continues to grow. •All analyzed exceptions in Latvia have a convenient, beautiful and understandable website, which today, during a pandemic, is a mandatory part of marketing. •All analyzed companies in Latvia have profiles on social media, mostly Instagram and Facebook, but many have also created profiles on Twitter, Youtube, Linkedin and TikTok, which is now one of the rapidly developing and popular platforms. •All analyzed companies in Latvia use influencer marketing, send blogers a product for advertising or offer their services for advertising. Some companies publish photos of influencers on their page or Instagram story, some choose not to publish it.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectInterneta mārketings
dc.subjectMārketings
dc.subjectE-komercija
dc.subjectSociālie mediji
dc.titleEfektīvas interneta mārketinga stratēģijas tiešsaistes uzņēmumiem.
dc.title.alternativeEffective internet marketing strategies for online businesses.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию