Viesu nama atrašanās vietas izvēle un mārketinga stratēģijas izstrāde Ventspils novadā.
Author
Rudgale, Patrīcija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Viesu nama atrašanās vietas izvēle un mārketinga stratēģijas izstrāde Ventspils novadā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un interneta lietotāju aptaujas rezultātiem, atrast potenciālu vietu jauna viesu nama izveidei Ventspils novada teritorijā un izstrādāt viesu nama mārketinga stratēģiju, lai veiksmīgi ieietu un konkurētu jau esošajā tūrisma pakalpojumu tirgū. Pētāmā problēma ir potenciālā viesu nama atrašanās vietas pamatojuma un mārketinga stratēģijas izstrādes nepieciešamība, lai jauns uzņēmums ieietu un nostiprinātu savu pozīciju tirgū. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tika apskatīti vietas izvēles un mārketinga stratēģijas izveides teorētiskie faktori. Otrajā nodaļā tika atrasta vieta jaunam viesu namam, apkopoti aptaujas rezultāti, izskatīta tirgus situācija, veikta PEST un SVID analīze, lai izveidotu jauna viesu nama mārketinga stratēģiju. Trešajā nodaļā tika izveidota mārketinga stratēģija jaunam uzņēmumam, lai ieietu tirgū un nostiprinātu tur savu pozīciju. Rezultātā ir izveidoti secinājumi un priekšlikumi jauna viesu nama izveidē. Bakalaura darba apjoms ir 81 lapa, 3 nodaļas un 49 izmantotie literatūras avoti. Darbā pievienoti 8 pielikumi, 15 tabulas un 11 attēli. Atslēgvārdi: mārketinga stratēģija, vietas izvēle, Ventspils novads, viesu nams, tūrisma mītne. The topic of the bachelor's thesis is "Choosing the location of the guest house and developing a marketing strategy in Ventspil's region". The aim of the work is, based on the findings of the theory and internet user survey results, to find a potential place for the establishment of a new guest house in the territory of Ventspils region and to develop a guest house marketing strategy to successfully enter and compete in the existing tourism services market. The research problem is the potential need to develop a guest house location justification and marketing strategy in order for a new company to enter and strengthen its position in the market. The bachelor's thesis consists of 3 chapters. The first chapter looked at the theoretical factors of site selection and marketing strategy development. In the second chapter, a place for a new guest house was found, the results of the survey were summarized, the market situation was examined and a PEST and SWOT analysis was performed to create a new guest house marketing strategy. In the third chapter, a marketing strategy was created for a new company to enter the market and strengthen its position there. As a result, conclusions and proposals for the creation of a new guest house have been developed. The volume of the bachelor's thesis is 81 pages, 3 chapters and 49 used literature sources. The work includes 8 appendices, 15 tables and 11 images. Keywords: marketing strategy, site selection, Ventspils region, guest house, tourist accommodation.