Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorJurgina, Selīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:35Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81232
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54886
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Pasākumu mārketings un mārketinga komunikācijas veidošana mūzikas festivālu virzīšanā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un apkopoto zinātnisko pētījumu rezultātiem par pasākumu mārketingu un mārketinga komunikācijas nozīmi mūzikas festivālu virzīšanā tirgū, kā arī veiktās aptaujas rezultātiem, izpētīt un analizēt mūzikas festivālu "Bauska TASTE " un "Positivus" pasākumu mārketingu, kā arī īstenoto mārketinga komunikāciju dažādos kanālos un izstrādāt rekomendācijas mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai, lai uzlabotu mūzikas festivālu virzīšanu mērķa tirgū. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba pirmajā nodaļā tiek pētīti vairāku autoru teorētiskie aspekti par mārketinga komunikāciju, satura mārketinga izmantošanu komunikāciju procesā, kā arī pasākuma mārketinga būtību. Otrajā nodaļā analizēta mūzikas festivālu “Bauska TASTE” un “Positivus Festival” darbība, kā arī abu festivālu izmantotās mārketinga aktivitātes. Trešajā nodaļā ir empīriskā daļa, kuru veido aptaujas par abu mūzikas festivālu mārketinga komunikācijas aktivitāšu novērtējumu rezultātu analīze. Rezultātā noskaidrojās, ka mūzikas festivālu “Bauska TASTE” un “Positivus Festival” veiktās mārketinga komunikācijas aktivitātes ir iedarbīgas festivālu virzīšanai mērķa tirgū, taču ir aspekti, ko būtu nepieciešams uzlabot. Darbs sastāv no 69 lappusēm, 12 attēliem, 5 tabulām, 10 pielikumiem un 44 literatūras avotiem. Darbs rakstīts latviešu valodā. Atslēgvārdi: pasākumu mārketings, mūzikas festivāls, “Bauska TASTE”, “Positivus Festival”, mārketinga aktivitātes.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is "Event marketing and marketing communication in the promotion of music festivals". The aim of the bachelor's thesis is, based on the theoretical findings and the results of scientific research on event marketing, the role of marketing communication in promoting music festivals in the market, as well as the results of the survey, to study and analyze the music festival "Bauska TASTE" and "Positivus" event marketing, marketing communication and to develop recommendations for the improvement of marketing activities in order to improve the promotion of music festivals in the target market. The bachelor's thesis consists of 3 chapters. In the first chapter, the theoretical aspects of several authors on marketing communication, the use of content marketing in the communication process, as well as the essence of event marketing are studied. The second chapter analyzes the information about the music festivals “Bauska TASTE” and “Positivus Festival”, as well as the marketing activities used by both festivals. The third chapter has an empirical part, which consists of an analysis of the results of the questionnaire on the marketing communication activities of both music festivals. As a result, it turned out that the marketing communication activities of the music festivals “Bauska TASTE” and “Positivus Festival” are effective in promoting the festivals in the target market, but there are aspects that need to be improved. The work consists of 69 pages, 12 figures, 5 tables, 10 appendices and 44 references. The work is written in Latvian. Keywords: event marketing, music festival, “Bauska TASTE”, “Positivus Festival”, marketing activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectPasākumu mārketings
dc.subjectMūzikas festivāls
dc.subjectBauska TASTE
dc.subjectPositivus Festival
dc.subjectMārketinga aktivātes
dc.titlePasākumu mārketings un mārketinga komunikācijas veidošana mūzikas festivālu virzīšanā.
dc.title.alternativeEvent Marketing and Creating Marketing Communication in the Promotion of Music Festivals.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record