Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorRaudiņš, Rihards Niks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:35Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81237
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54889
dc.description.abstractDarba autors: Rihards Niks Raudiņš. Darba tēma: Uzņēmuma SIA ”Apotheka” mārketinga komunikācija kā patērētāju rīcību ietekmējošs faktors. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikāciju, kā patērētāju rīcības ietekmējošo faktoru, izvēloties aptieku zīmolu, par praktisku piemēru ņemot “Apotheka” un sniegt priekšlikumus mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Bakalaura darbu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā bakalaura darba autors raksturo mārketinga komunikācijas būtību, mārketinga komunikācijas veidus, kā arī patērētāju rīcības ietekmējošos faktorus. Analīze dod iespēju uzņēmumam izprast pircējus, veidot efektīvu mārketinga komunikāciju. Otrajā nodaļā bakalaura darba autors novērtē un salīdzina “Apotheka” esošo mārketinga komunikāciju noteiktos kanālos un salīdzina ar konkurentiem. Trešajā nodaļā darba autors sniedz praktiskās daļas metodoloģijas pamatojumu, veic aptauju, to analizē un raksturo rezultātus. Bakalaura darba apjoms ir 65 lapaspuses, iekļautas 5 tabulas, 26 attēli un 13 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor: Rihards Niks Raudiņš. Bachelor thesis: SIA “Apotheka” marketing communications as a factor affecting customer actions. The purpose of the bachelor's thesis is to explore the factors influencing consumer behavior choosing drugstore “Apotheka”, to reveal shortcomings and make proposals for their elimination, based on theoretical findings, the results of the survey of residents and the results of the interview. The bachelor's thesis consists of three parts. In the first part, the author of the bachelor's thesis describes marketing in general and types of marketing communication, consumer behavior models and factors influencing consumer. Overall, it all helps the company to understand effective marketing activities and improve profits. In the second chapter, the author analyzes types of marketing communications company SIA “Apotheka” used in the daily basis. In the third part, the author provides a justification for the methodology of the practical part, conducts a consumer survey, describes the results and analyzes them. The bachelor's thesis consists of 65 pages, including 5 tables, 26 images, and 13 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectaptieku tirgus
dc.subjectpatērētāju rīcību ietekmējoši faktori
dc.subjectSIA "Apotheka"
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.titleUzņēmuma SIA” Apotheka” mārketinga komunikācijas kā pircēju rīcību ietekmējošs faktors.
dc.title.alternativeSia “Apotheka” marketing communications as a factor affecting customer actions.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record