Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorLavrenčuka, Alisa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:36Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81238
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54890
dc.description.abstractBakalaura darba “Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties beziepakojuma preču veikalus Latvijā” autore Alisa Lavrenčuka izvirzīja sekojošu darba mērķi – balstoties uz teorētiskajiem aspektiem, iedzīvotāju aptaujas un veikala īpašnieku intervijas rezultātiem, izpētīt pircēju rīcību ietekmējošus faktorus, izvēloties beziepakojuma preču veikalus “Burka”, “Zemes draugs” un “Ber un sver”, atklāt trūkumus un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā darba autore izpēta pircēju rīcības būtību, pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, pircēju rīcības modeli un pirkšanas lēmumu pieņemšanas posmus, kas ir svarīgi aspekti, lai veiksmīgi izprastu pircēju rīcību un iegūtās zināšanas pielietotu, analizējot beziepakojuma preču veikalus. Otrajā nodaļā ir iekļautas tādas apakšnodaļas kā Zero Waste kustības attīstība, beziepakojuma preču veikali Latvijā, pircēju rīcība beziepakojuma preču veikalu izvēles kontekstā un pircēju rīcības pētījumu no beziepakojuma preču veikalu izvēles viedokļa salīdzinošā analīze. Savukārt trešajā nodaļā darba autore raksturo pētījuma metodoloģiju, aptaujas anketas rezultātu analīzi, ekspertu intervijas analīzi un iegūto rezultātu apkopojumu, kas ļauj izvirzīt secinājumus un noteikt priekšlikumus par pircēju rīcību ietekmējošajiem faktoriem, izvēloties beziepakojuma preču veikalus Latvijā. Bakalaura darbs sastāv no 77 lapām, 24 attēliem, 1 tabulas un 13 pielikumiem.
dc.description.abstractAlisa Lavrenčuka, the author of the bachelor's thesis “Factors affecting customer behavior choosing zero waste stores in Latvia”, set the following goal of the work - based on the theoretical aspects, the results of the population survey and the interview of the store owners, study the factors affecting customer behavior, choosing the zero waste stores “Burka”, “Zemes draugs” and “Ber un sver", reveal the shortcomings and provide suggestions for their elimination. The bachelor's thesis consists of three chapters. In the first chapter, the author researches the nature of customer behavior, factors affecting customer behavior, customer behavior model and customer decision-making stages, which are important aspects to successfully understand customer behavior and apply the acquired knowledge when analyzing zero waste stores. The second chapter includes such subsections as the development of the zero waste movement, zero waste stores in Latvia, customer behavior in the context of zero waste store selection and comparative analysis of customer behavior research from the point of view of zero waste store selection. In the third chapter, the author describes the research methodology, the analysis of the results of the questionnaire, the analysis of the expert interview and the summary of the obtained results, which allows to draw conclusions and determine proposals for factors affecting customer behavior choosing zero waste stores in Latvia. The bachelor's thesis consists of 77 pages, 24 pictures, 1 table and 13 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectpircēju rīcība
dc.subjectpircēju rīcību ietekmējošie faktori
dc.subjectZero Waste kustība
dc.subjectnulles atkritumi
dc.subjectbeziepakojuma preču veikali
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties beziepakojuma preču veikalus Latvijā.
dc.title.alternativeFactors affecting customer behavior choosing zero waste stores in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record