Zemnieku saimniecības “Zilūži” produktu virzīšanas iespējas tirgū.
Author
Bergmanis, Teodors
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs nosaukums ir „Zemnieku saimniecības “Zilūži” produktu virzīšanas iespējas tirgū”. Šī darba mērķis , pamatojoties uz teorijā sniegto informāciju, analizēt zemnieku saimniecības pārtikas produktu virzīšanas iespējas Latvijas tirgū, kā arī, izvērtēt pircēju zināšanas un interesi par šiem produktiem, secināt, kādas lauksaimniecības produktu atpazīstamības veicinošas metodes ir piemērotas patērētāju piesaistīšanai, un izvirzīt priekšlikumus, kādi uzdevumi būtu veicami, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un pamatuzdevumus. Darba teorētiskajā daļā, tiek sniegts teorētisks pamatojums par produktu virzīšanai tirgū nepieciešamo metožu un līdzekļu raksturojums, ņemot vērā lauksaimniecības produktu tirgus īpatnības. Praktiskajā daļā tiek veikts novērtējums attiecībā uz zemnieku saimniecības, turpmāk darbā z/s “Zilūži”, realizēto mārketinga komunikāciju. Autors veicis un apkopojis vadošo speciālistu intervijas un aptaujas pētījumu rezultātus un tā analīzi. Nobeigumā izvirzīti secinājumi un priekšlikumi zemnieku saimniecības “Zilūži” produktu virzīšanas iespēju uzlabošanai tirgū. Kopējais darba lapaspušu skaits, bez literatūras un avotu saraksta un pielikumiem, ir 65. Darbs iekļauj 26 attēlus, 4 tabulas. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Izmantoto avotu un literatūras sarakstā uzrādīto vienību skaits ir 34. Atslēgvārdi: Mārketinga komunikācija, virzīšanas iespējas tirgū, lauksaimniecības produkti, tiešā pārdošana The title of the bachelor's thesis is "Possibilities for promoting the product of an agricultural holding “Zilūži” in the market". This work is based on the information provided in the theory, to analyze the possibilities of promoting agriculture food products in the Latvian market, as well as to evaluate buyers' knowledge and interest in these products, to conclude which methods of promoting agricultural products are suitable for attracting consumers and to suggest achieve the company's goals and objectives. In the theoretical part of the work, a theoretical substantiation of the methods and means necessary for product marketing in the market is provided, as well as taking into account the peculiarities of the agricultural products market. In the practical part, an assessment is made regarding the marketing communication implemented by the z/s in the future work of the agriculture holding “Zilūži”. The author has conducted and summarized the results of interview and survey research and its analysis, as well as interviews with leading specialists. In the end, conclusions were made and proposals were made for the improvement of the products of the agriculture holding “Zilūži” on the market. The total number of pages without literature and sources and appendices is 65. The work includes 26 figures, 4 tables. 3 appendices are attached to the work. The number of sources used and the number of items in the bibliography is 34. Keywords: Marketing communication, market promotion opportunities, agricultural products, direct sales