Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorCīrule, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:38Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81305
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54902
dc.description.abstractBakalaura darba “AS “MADARA Cosmetics” pircēju izvēli ietekmējošo faktoru analīze” pētījuma mērķis ir, pamatojoties uz pircēju izvēli ietekmējošo faktoru teorētisko analīzi, kā arī aptaujas rezultātiem, identificēt uzņēmuma AS “MADARA Cosmetics” pircēju izvēli ietekmējošos faktorus, tādējādi izstrādājot priekšlikumus mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai. Pētījums ir sadalīts trīs daļās. Pirmā daļa ir veltīta teorētiskajai analīzei, balstoties uz specializētām grāmatām par mārketingu un zinātnisko literatūru. Otrajā daļā tiek analizēta AS “MADARA Cosmetics” uzņēmuma darbība un pircēju raksturojums. Savukārt, trešajā daļā autore veic aptaujas rezultātu analīzi, identificējot galvenos faktorus, kas ietekmē pircējus izvēlēties šī uzņēmuma produktus. Bakalaura darbs sastāv no 80 lapaspusēm, 19 attēliem, 6 tabulām. Atslēgvārdi: pircēja uzvedība, pircēju izvēli ietekmējošie faktori, dabīga kosmētika, ekoloģisks dzīvesveids, ilgtspējība, “MADARA Cosmetics”
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis - “Analysis of factors influencing AS “MADARA Cosmetics” customers’ choice” is to identify the factors influencing customer choice of the company AS “MADARA Cosmetics” and develop proposals for marketing activities, based on the theoretical analysis of the factors influencing customer choice and analysis of the survey results. The research is divided into three main parts. First part consists of theoretical analysis, based on specialized books about marketing and scientific literature sources. Second part is dedicated to analyzing the customers of AS “MADARA Cosmetics” and company’s activities that can influence buying behavior. In the third part the author analyzed results of the survey, identifying main factors influencing the choice for buying the company’s products. The bachelor thesis consists of 80 pages, 19 pictures, 6 tables. Keywords: customer behavior, factors influencing customers’ choice, natural cosmetics, ecological lifestyle, sustainability, “MADARA Cosmetics”
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectpircēja uzvedība
dc.subjectpircēju izvēli ietekmējošie faktori
dc.subjectdabīga kosmētika
dc.subjectekoloģisks dzīvesveids
dc.subjectilgtspējība
dc.titleAS “MADARA COSMETICS” pircēju izvēli ietekmējošo faktoru analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of factors influencing AS “MADARA COSMETICS” customers' choice.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record