Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorKļava, Mairis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:39Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81336
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54913
dc.description.abstractBakalaura darba izvēlētā tēma – mārketinga komunikācijas uzņēmumā “ACK būve”. Darba mērķis – izpētīt uzņēmuma SIA “ACK būve” līdzšinējās mārketinga komunikācijas darbības, lai noskaidrotu izmantoto mārketinga komunikāciju veidu atdevi, atklātu vājās puses vai trūkumus un veiktu iespējamos labojumus, balstoties uz teorētiskām un praktiskām atziņām par mārketinga komunikācijas vidi un komunikācijas veidiem, un darba gaitā veikto kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu pamata. Darba pirmā nodaļa sastāv no komunikācijas vides un veidu dažādu aspektu teorētiskās analīzes, salīdzinot dažādu mārketinga avotu autoru viedokli. Otrajā nodaļā tiek raksturotas un analizētas uzņēmuma “ACK būve” līdzšinējās mārketinga komunikācijas aktivitātes. Trešā nodaļa sastāv no kvalitatīvo un kvantitatīvo veidu pētījumiem – aptaujas un uzņēmuma vadītāju intervijām un iegūto datu analīzes. Balstoties uz darba kopējiem secinājumiem tiek izstrādāti priekšlikumi mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darba apjoms: Kopējais lapaspušu skaits – 72 lapas (neiekļaujot pielikumus), iekļauj 19 attēlus un 6 tabulas. Pielikumu skaits – 17 pielikumi. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikācija, mārketinga vide, reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības, personiskā pārdošana, SIA “ACK būve”
dc.description.abstractThe subject chosen for the bachelor's thesis is marketing communications in “ACK Būve”. The aim of the thesis is to study “ACK būve” marketing communications so that the thesis author can identify the effectiveness of the types of marketing communications used, identify weaknesses or shortcomings, and make possible corrections based on theoretical and practical knowledge of the marketing communication environment and types of communication, and based on the qualitative and quantitative studies carried out in the course of the thesis. The first chapter of the bachelor’s thesis consists of theoretical analysis of different aspects of the marketing communication environment and types of communication, by comparing the views of various marketing source authors. The second chapter consists of “ACK būve” company description and analysis of the past marketing communication activities. The third chapter consists of qualitative and quantitative study types – survey and interviews of the company’s executives, analysis of the data obtained. On the basis of the bachelor’s thesis overall conclusions, proposals for improving marketing communications in the company are developed. Bachelor’s thesis volume: The total number of pages – 72 (not including attachments), includes 19 illustrations and 6 tables. Number of attachments – 17. Keywords: Marketing communication, marketing environment, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, SIA “ACK būve”
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectMārketinga vide
dc.subjectReklāma
dc.subjectProduktu realizācijas veicināšana
dc.subjectSabiedriskās attiecības
dc.titleMārketinga komunikācijas uzņēmumā ACK būve.
dc.title.alternative“ACK būve” marketing communications.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record