Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorMežecka, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:39Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81342
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54916
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "Viesnīcas “Forums Boutique Hotel” klientu apmierinātība un to ietekmējošie faktori". Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām, anketēšanā iegūtajiem datiem un viesnīcas pārstāvētā darbinieka intervijas sniegtajiem viedokļiem, izpētīt klientu apmierinātību un to ietekmējošos faktorus viesnīcā „Forums Boutique Hotel”, kā arī sniegt priekšlikumus “Forums Boutique Hotel” klientu apmierinātības līmeņa paaugstināšanai. Izstrādātais darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā nodaļā tiek atspoguļoti klientu apmierinātības teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā tiek izvērtēta klientu apmierinātība viesnīcā “Forums Boutique Hotel” un trešajā daļā tiek analizēti klientu aptaujas un viesnīcas pārstāvja intervijas rezultāti. Darba nobeigumā ir formulēti galvenie secinājumi un priekšlikumi. Darba rezultātā tiek izveidoti 23 secinājumi un 15 priekšlikumi. Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā un ir izklāstīts uz 75 lappusēm, iekļauj 13 attēlus un 1 formulu. Atslēgvārdi: klientu apmierinātība, viesnīca, personāla mainība, tūrisms, klientu apkalpošanas kvalitāte.
dc.description.abstractBachelor thesis is “ “Forums Boutique Hotel” customer satisfaction and factors affecting it”. The aim of this Bachelor is to, based on the theoretical knowledge, survey data and the hotel employee’s opinions, to investigate client satisfaction and the relevant factors that influence it with regards to the hotel ‘Forum Boutique Hotel’, as well as to offer ways for improving client satisfaction The designed work consists of three parts. The first chapter examines the theoretical aspects of customer satisfaction, the second chapter evaluates customer satisfaction at the “Forums Boutique Hotel” and the third chapter analyzes the results of a customer survey and an interview with a hotel representative. At the end of the work there are formulated the main conclusions and recommendations. In the result, were created 23 conclusions and 15 proposals. The Bachelor thesis is written in Latvian, consists of 75 pages and it includes 13 pictures and 1 formula. Keywords: customer satisfaction, hotel, staff turnover, tourism, quality of customer service.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectklientu apmierinātība
dc.subjectviesnīca
dc.subjectpersonāla mainība
dc.subjecttūrisms
dc.subjectklientu apkalpošanas kvalitāte
dc.titleViesnīcas "Forums Boutique Hotel" klientu apmierinātība un to ietekmējošie faktori.
dc.title.alternative“Forums Boutique Hotel”customer satisfaction and factors affecting it.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige