Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorBistere, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:40Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81346
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54919
dc.description.abstractBakalaura darbu veido trīs nodaļas, kā arī ievads, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts un pielikumi Pirmajā nodaļā autore veica pētāmā jautājuma teorētisko pamatojumu, noskaidrojot zīmola teoriju un ietekmi uz pircēju. Otrajā nodaļā autore izpētīja uzņēmumu “Madara Cosmetics” un ”B2Y” uzņēmuma darbību un salīdzināja zīmolu “MÁDARA” un “Bio2You” veidojošos elementus. Trešajā nodaļa autore veica pētījumu, kurā tika veikta aptauja un intervijas ar diviem mārketinga nozares pārstāvjiem. Nobeigumā ir izstrādāti secinājumi un sniegti priekšlikumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Darbs sastāv no 69 lapām, 4 tabulām, 33 attēliem un 3 pielikumiem.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis consists of three chapters, as well as an introduction, conclusions, proposals, bibliography, and appendices In the first chapter, the author performed the theoretical substantiation of the research question, clarifying the brand theory and the impact on the buyer. In the second chapter, the author studied the operation of Madara Cosmetics and B2Y and compared the elements that make up the MÁDARA and Bio2You brands. In the third chapter, the author conducted a study, which included a survey and interviews with two representatives of the marketing industry. Finally, conclusions and proposals, a list of references and appendices are provided. The work consists of 73 pages, 4 tables, 32 figures and 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola ietekme uz pircēju rīcību
dc.subjectMadara Cosmetics
dc.subjectBio2You
dc.titleZīmola ietekme uz pircēju rīcību patēriņa tirgū: MÁDARA UN Bio2You salīdzinājums.
dc.title.alternativeThe impact of brand on consumer behavior in the consumer market: comparison between MÁDARA and Bio2You.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record