Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorZinčenko, Lada
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:40Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81352
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54921
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikāciju analīze”. Pieaugot konkurencei tūrisma nozarē, uzņēmumi cenšas piesaistīt vairāk klientu, izmantojot dažādus mārketinga komunikācijas paņēmienus. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām zināšanām par mārketinga komunikāciju, kā arī aptaujas rezultātiem par mārketinga komunikācijas specifiku tūrisma nozarē Covid-19 laikā un intervijas ar SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga nodaļas vadītāju rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma SIA ”SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikācijas īpatnības COVID-19 laikā un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba pirmajā daļā, izmantojot dažādus literatūras autorus, autore izpētīs mārketinga komunikācijas būtību un tās kompleksa elementus. Otrajā daļā tiks aprakstīts uzņēmums SIA ”Semarah Hotels management” un izanalizēti mārketinga komunikācijas kompleksa elementi attiecībā pret uzņēmuma darbību . Darba trešajā (pētījumu) daļā autore veiks Interneta lietotāju aptauju un interviju ar SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga nodaļas direktori ar mērķi veikt dziļāko pētījumu par mārketinga komunikācijas specifiku tūrisma nozarē COVID-19 pandēmijas laikā. Bakalaura darbs sastāv no 78 lappusēm, tas satur 2 tabulas, 16 attēlus un 6 pielikumus. Darba ietvaros tika izmantoti 48 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe topic of bachelour work is “SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” analyses of marketing communications”. As competition in the tourism industry increases, companies are trying to attract more customers using various methods of marketing communication. The aim of the work is to analyze the peculiarities of marketing communication used by SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” during COVID-19, as well as to develop proposals for the improvement of the company's marketing communication, based on the findings of the theory of marketing communication and the results of the survey. In the first part of the work, using various literature authors, the author will evaluate the essence of marketing communication and its elements. In the second part author will describe the company SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” and analyse the elements of the marketing communication in relation to the company's operations. In the third part (research) the author will conduct a survey of Internet users and an interview with the director of the marketing department of SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” with the aim to make a deeper analysis of the specifics of marketing communication in the tourism industry during the COVID-19 pandemic. The bachelor's thesis consists of 78 pages, it contains 2 table, 16 figures and 6 appendices. 48 literature sources were used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectreklāma
dc.subjecttūrisms
dc.subjectviesnīca
dc.titleUzņēmuma SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikācijas analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communications in Ltd SEMARAH HOTEL MANAGEMENT.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record