Tiešā pārdošana nekustamo īpašumu uzņēmumā '"REALAT".
Author
Porietis, Alekss Teodors
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Tiešā pārdošana nekustamo īpašumu uzņēmumā REALAT”. Bakalaura darba mērķis Izvērtējot tiešās pārdošanas teorētisko pamatojumu teorētiskajā un zinātniskajā literatūrā, novērtēt uzņēmuma REALAT izmantotos tiešās pārdošanas paņēmienus un sniegt priekšlikumus tās procesa pilnveidošanai. Darba teorētiskajā daļā, aplūkota mārketinga komunikācijas nepieciešamība un pētīta personiskā apkalpošana kā mārketinga komunikāciju veids. Praktiskajā daļā izvērtēts SIA „REALAT” tiešās pārdošanas būtība un process nekustamo īpašum uzņēmumā, kā arī tika veikts patērētāju attieksmes un uzņēmumu vadītāju viedokļu pētījums personiskās apkalpošanas novērtēšanai un attieksmi par māklera sniegto pakalpojumu. Nobeiguma nodaļā veikti secinājumi un priekšlikumi par SIA “REALAT” personiskās apkalpošanas, tiešās pārdošanas uzlabošanu uzņēmumā. Kopējais darbs sastāv no 73 lapām. Darbs iekļauj 28 attēlus, 4 tabulas. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Izmantoto literatūras un avotu sarakstā kopā vienību skaits ir 36. The topic of the bachelor's thesis is "Direct sales in the real estate company REALAT". Aim of the bachelor's thesis Evaluating the theoretical substantiation of direct sales in the theoretical and scientific literature, to evaluate the direct sales methods used by the company REALAT and to provide proposals for the improvement of its process. In the theoretical part of the work, the necessity of marketing communication is considered and personal service as a type of marketing communication is studied. The practical part evaluates the essence and process of direct sale of SIA "REALAT" in a real estate company, as well as a survey of consumer attitudes and opinions of company managers to evaluate personal service and attitude towards the service provided by the broker. In the final chapter, conclusions and proposals on the improvement of SIA “REALAT” personal service and direct sales in the company are made. The total work consists of 73 pages. The work includes 28 figures, 4 tables. 5 appendices are attached to the work. The total number of items in the list of used literature and sources is 36.