Stratēģiskās vadīšanas pilnveides iespējas 777. vispārējās izglītības iestādē.
Author
Šironova, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Latvijas vispārējās izglītības iestāžu vadība lielākoties koncentrējas uz īstermiņa un konkrētu problēmu risināšanu. Pētījuma mērķis ir pamatojoties uz zinātniskās literatūras, izglītības iestādes dokumentu, normatīvo aktu, kā arī šī pētījuma ietvaros veikto anketēšanas un intervijas rezultātu analīzi, identificēt stratēģiskās vadīšanas pilnveides iespējas 777. vispārējas izglītības iestādē. Pētījuma pamatā ir koncepcijas, pētījumi par stratēģiskās vadīšanas nozīmi, īstenošanas iespējām organizācijās, ieskaitot izglītības iestādes. Rezultātā izveidota stratēģiskā karte. Pētījuma rezultāti, ekspertu sniegtais viedoklis apliecināja, ka stratēģisko karti var iekļauta izglītības iestāžu stratēģiskās vadīšanas procesā. Sniegtie priekšlikumi izglītības iestāžu direktoriem uzlabos stratēģiskās vadīšanas procesu vispārējās izglītības iestādēs. The management of Latvian general education institutions mostly focuses on solving short-term problems. The aim of the research is to identify possible improvements of strategic management in a 777 educational institution using the scientific literature, documents, regulatory enactments, analysis of the survey results and interview conducted. The work is based on concepts, research on the importance of strategic management, possible implementations in organizations, including educational institutions. The result is a strategic map. The opinion provided by the experts confirmed that the strategic map can be used in strategic management of educational institutions. The proposals provided to the directors of the educational institutions would improve the strategic management process in general educational institutions.