• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tīmekļa vietnes satura pārvaldība darbinieku nomas uzņēmumā "ERCON"

Thumbnail
View/Open
303-81469-Kirillova_Melisa_mk17123.pdf (2.386Mb)
Author
Kirillova, Melisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozevskis, Uldis
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Eiropas un Latvijas darbaspēka tirgū ir arī tāds pakalpojums kā darbinieku noma. Latvijā jau ilgstoši darbojas pagaidu darba aģentūras, kas nolīgst darbiniekus strādāšanai kādā citā uzņēmumā. Darbaspēka noma ir uzņēmuma darbā pieņemšanas procesa nodošana trešajai personai. Arī šādām darbinieku nomas aģentūrām ir nepieciešama labi pārvaldīta interneta vietne, kurā potenciālajiem klientiem ir pieejama visa informācija par esošo darbinieku nomas iespējām. Tieši interneta vietne šāda veida aģentūrām nodrošina, ka potenciālie klienti atrod aģentūras un pieprasa darbiniekus, kas nepieciešami, tāpēc ir svarīgi, ka šādas aģentūras nodrošina savas interneta vietnes satura pārvaldības efektivitāti. Darba mērķis ir novērtēt darbinieku nomas uzņēmuma vietnes saturu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Iegūtie rezultāti: Veiksmīga un labi izstrādāta darbaspēka nomas vietnei ir viegli izsekojama navigācijas struktūra, kas ļauj gan darba devējiem, gan darba meklētājiem ātri atrast meklēto, tai ir lieliski grafiskā dizaina elementi, tostarp individuāli izstrādātas ikonas, kas tiek izmantotas, lai attēlotu dažādās specialitātes, vietnē tiek izmantoti svaigi un aizraujoši attēli, lai atdzīvinātu lapu, visbeidzot, vietne izskatās lieliski mobilajā ierīcē, kas mūsdienās arī ir viens no noteicošajiem faktoriem. Darbaspēku nomas vietnes savā būtībā darbojas gan kā meklētājprogrammas, gan kā atvērtā darba datubāzes. Nozīmīgākais uzņēmuma mājas lapas faktors pēc respondentu domām ir interesējošās informācijas atrašana, ko atzīmējuši 29% respondentu. No kā var secināt, ka uzņēmuma mājas lapā, arī darbinieku nomas uzņēmuma mājas lapā ir jābūt pieejamai visai informācijai par uzņēmumu, darba piedāvājumu, darba meklētājiem u.c. 46% respondentu ir izmantojuši darbinieku nomas uzņēmumu vairākas reizes savukārt 32% šobrīd strādā caur darbinieku nomas uzņēmumu, kas nozīmē, ka liels skaits respondentu ir izmantojuši vai izmanto darbinieku nomas uzņēmumus.
 
There is also a service in the European and Latvian labor market such as hiring employees. Temporary employment agencies have been operating in Latvia for a long time, hiring employees to work in another company. Hiring labor is the transfer of a company's hiring process to a third party. Such recruitment agencies also need a well-managed website where potential customers have access to all information about existing recruitment opportunities. It is the website for these types of agencies that ensures that potential customers find the agencies and request the staff they need, so it is important that such agencies ensure that their website content is managed effectively. The aim of the work is to evaluate the content of the website of the hiring company and to develop proposals for its improvement. Results obtained: A successful and well-designed temporary employment site has an easy-to-follow navigation structure that allows both employers and jobseekers to quickly find what they are looking for, it has great graphic design elements, including custom icons used to represent different specialties. The site uses fresh and exciting images to bring the page to life, and finally, the site looks great on a mobile device, which is also one of the determining factors today. In essence, recruitment sites act as both search engines and open-source databases. According to the respondents, the most important factor of the company's website is finding the information of interest, which was noted by 29% of the respondents. From which it can be concluded that on the company's website, also on the website of the hiring company, all information about the company, job offer, job seekers, etc. must be available. 46% of respondents have used a hiring company several times, while 32% currently work through a hiring company, which means that a large number of respondents have used or are using hiring companies.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54939
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV