Kreditēšanas platformas “SUN FINANCE group” zīmola “Bino.lv” reklāmas pilnveidošanas iespējas
Author
Žilinska, Greta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Kreditēšanas platformas “SUN FINANCE group” zīmola “Bino.lv” reklāmas pilnveidošanas iespējas”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, publiski pieejamiem datiem, veikto aptauju un interviju ar nozares speciālistu rezultātiem, novērtēt zīmola “Bino.lv” reklāmas iespējas – ņemot vērā aizliegumu reklamēt kreditēšanas pakalpojumus, un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma vadībai par reklāmas pilnveidošanas iespējām. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pētījumā izmantotās metodoloģijas apraksta un veiktā pētījuma rezultātu apkopojuma. Pirmajā darba daļā tiek apskatīti reklāmas teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā tiek raksturots Bino.lv zīmols, noteikta tā mērķauditorija un analizēti reklāmas veidošanas posmi, kā arī analizētas pēdējās īstenotās reklāmas. Trešajā nodaļā atspoguļoti autores veiktās aptaujas rezultāti un intervijas analīze. Bakalaura darba beigās tiek izstrādāti galvenie secinājumi par Bino.lv reklāmas pilnveidošanas iespējām un izvirzīti priekšlikumi uzņēmuma vadībai, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas iespējas. Bakalaura darba apjoms ir 65 lapas. Darbā ievietoti 26 attēli, 2 tabulas, 3 pielikumi. Darbā izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 33 avoti. Atslēgvārdi: reklāma, reklāmas analīze, reklāmas efektivitāte, nebanku kredītdevējs The topic of the bachelor thesis: Lending platform “SUN FINANCE group” brand “Bino.lv” advertising improvement posibilities. The aim of the bachelor's thesis is, based on theoretical findings, publicly available data, the results of surveys and interviews with industry specialists, to evaluate brand Bino.lv advertising opportunities, taking into account the ban for advertising credit services, and to develop proposals for the company's management on advertising improvement opportunities. The bachelor's thesis consists of a summary of the theoretical literature, a description of the methodology used in the research and a summary of the results of the research. The first part of the thesis consists of theoretical aspects of advertising. The second part of the thesis describes the Bino.lv brand, defines its target audience and analyzes the stages of advertising creation, as well as analyzes the last implemented ads. The third part of the thesis presents the results of the author's survey and interview analysis. At the end of the bachelor's thesis, the main conclusions about the possibilities of improving Bino.lv advertising are developed and proposals are made to the company's management to improve the possibilities of the marketing strategy. The total amount of work is on the 65 pages. The work contains 26 images, 2 tables and 3 attachments. The list of literature and sources used in the work consists of 33 sources. Keywords: advertising, advertising analysis, advertising effectiveness, non-bank lenders