Digitālā mārketinga instrumenti un to izmantošanas iespējas Latvijas mājražotāju produktu virzīšanā tirgū.
Author
Valaine, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Digitālā mārketinga rīki un to izmantošanas iespējas Latvijas mājražotāju produktu virzīšanā tirgū” mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par digitālā mārketinga instrumentu izmantošanas aspektiem, Latvijas mājražotāju pārstāvju aptauju un ekspertu intervijām, izpētīt mājražotāju iespējas izmantot digitālā mārketinga instrumentus, lai virzītu savus produktus tirgū, kā arī sniegt priekšlikumus Latvijas mājražotājiem virzīšanas tirgū pilnveidošanai. Latvijas mājražotāju digitālā marketinga prasmju izvērtēšana un uzlabošana var būt par pamatu viņu produktu veiksmīgākai virzīšanai tirgū. Tāpat vērtēts, ka mājražotāju zināšanas par digitālo rīku izmantošanu ir zemā vai vidējā līmenī, kas norāda uz nepieciešamību pēc papildus izglītošanās iespējām. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās izpētes, darba metodoloģijas un rezultātu analīzes. Pirmā nodaļa koncentrējas uz jaunāko digitālā mārketinga rīku izmantošanas tendencēm un to lietderību. Otrajā nodaļā analizēta Latvijas mājražotāju vide, iespējamās attīstības tendences un novērotas potenciālās iespējas preču realizācijai. Trešā nodaļa iekļauj metodoloģijas raksturojumu kā arī pētījuma rezultātus, kas gūti izvēršot kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu. Darba apjoms ir 90 lappuses, 17 attēli un 15 pielikumi. Darbā izmantoti 74 literatūras avoti. Atslēgvārdi: digitālais mārketings, digitālā mārketinga instrumenti, mājražošana, pārtikas amatniecība, preču virzīšana tirgū. The aim of the master's thesis “Digital marketing tools and their use in marketing Latvian home products” is: based on theoretical findings on aspects of the use of digital marketing tools, a survey of representatives of Latvian home producers and expert interviews, to explore the possibilities of home producers to use digital marketing tools to promote their products in the market , as well as to provide proposals to Latvian home producers for the improvement of marketing. Evaluating and improving the digital marketing skills of Latvian home producers can be the basis for more successful marketing of their products. It was also assessed that the knowledge of home producers about the use of digital tools is at a low or medium level, which indicates the need for additional education opportunities. The work consists of three parts: theoretical research, work methodology and analysis of results. The first chapter focuses on the latest trends in the use of digital marketing tools and their usefulness. The second chapter analyzes the environment of Latvian home producers, possible development trends and observes potential opportunities for the sale of goods. The third chapter includes a description of the methodology as well as the results of the research obtained by expanding the qualitative and quantitative research. The volume of the work is 90 pages, 17 figures and 15 annexes. 74 literature sources are used in the work. Keywords: digital marketing, digital marketing instruments, home production, food craftsmanship, product marketing.