• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Projekts: Uzņēmuma SIA "Tent Industry" dibināšana

Thumbnail
View/Open
303-81764-Romanovska_Una_ur19002.pdf (2.744Mb)
Author
Romanovska, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rupeika-Apoga, Ramona
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir projekts: uzņēmuma SIA “Tent Industry” dibināšana. Uzņēmums SIA “Tent Industry” nodarbosies ar tūrisma preču – telšu, šūpuļtīklu telšu, guļamtīklu, guļammaisu un mugursomu ražošanu un pārdošanu mazumtirdzniecībā un vairumtirdzniecībā. Projekta ideja ir dibināt uzņēmumu, kas darbosies Latgales mazpilsētā – Balvos, tādejādi attīstot šī novada uzņēmējdarbību un biznesa vidi, radot jaunas darba vietas vietējiem iedzīvotājiem, kā arī piedāvājot prakses vietas arodskolu, koledžu un augstskolu skolēniem un studentiem. Projekta mērķis ir: •piedāvāt Latvijas iedzīvotājiem augstas kvalitātes tūrisma preces ar unikālu, interesantu un modernu dizainu; •piedāvāt jaunu un inovatīvu produktu, ko līdz šim neviens no Latvijas tūrisma preču tirgotājiem nav piedāvājis – šūpuļtīklu telti; •popularizēt guļamtīklus kā alternatīvu parastajām teltīm. Projekts ir aktuāls, jo: 1.šobrīd ir ļoti neliels sortiments tūrisma precēm ar interesantu un modernu dizainu, lielākoties preces ir vienkrāsainas - zaļā, zilā, sarkanā, baltā, brūnā u.c. krāsās, lielākoties krāsainas teltis ir paredzētas bērniem, nevis pieaugušajiem; 2.šūpuļtīklu teltis ir pieejamas tikai ārzemēs vai pasūtot tās no ārzemju internetveikaliem (lielākoties ASV), kas padara produkta izmaksas lielākas. Uzņēmums ražotu un piedāvātu Latvijas iedzīvotājiem jaunu alternatīvu jau ierastajām teltīm – telti, kas ir viegli un ātri iekarināma 2-3 kokos, tādejādi nakšņošana teltī notiek aptuveni metru no zemes; 3.aktīvs dzīvesveids, atpūta pie dabas, pārgājieni pa Latvijas teritoriju (un arī ārpus tās) kļūst arvien populārāki, tādēļ pieprasījums pēc tādām precēm, kā teltīm, guļammaisiem, mugursomām tikai pieaug. Uzņēmums plāno savu produkciju realizēt mazumtirdzniecībā un vairumtirdzniecībā. Mazumtirdzniecība notiks izmantojot uzņēmuma mājaslapu, kurā varēs veikt pasūtījumus un norēķināties dažādos veidos: ar bankas karti, izmantojot PayPal kontu, vai ar pārskaitījumu. Vairumtirdzniecībā uzņēmums plāno sadarboties ar veikalu-noliktavu “Depo”, kas pārdotu uzņēmuma produkciju visos savos veikalos 5 dažādās pilsētās. Uzņēmuma mērķa klienti – Latvijas Republikas iedzīvotāji, gan sievietes, gan vīrieši, vecuma grupā no 25 līdz 44 gadiem ar mēneša bruto ienākumiem no EUR 1 000. Saskaņā ar darba autores veikto finanšu plāna prognozi, uzņēmums pirmos divus gadus strādās ar zaudējumiem – 2021.gadā EUR 28 297 un 2022.gadā EUR 65 649. Zaudējumi uzņēmuma darbības sākumā ir pieļaujami, jo 2021.gadā uzņēmums veiks visus sagatavošanās darbus, lai varētu 2022.gadā uzsākt ražošanu un uzņēmuma produktu pārdošana tiks uzsākta ar 2022.gada aprīli. 2023.gadā uzņēmums jau būs sasniedzis peļņu EUR 23 570 un 2024.gadā EUR 78 287. Uzņēmuma naudas plūsma visos darbības gados ir pozitīva.
 
The title of the Master's thesis is Project: founding Company LLC "Tent Industry". The company will be engaged in the production and sale of tourism products - tents, hammock tents, hammocks, sleeping bags and backpacks in retail and wholesale. The idea of the project is to establish a company that will operate in the small town of Latgale - Balvi, thus developing the business and business environment of this region, creating new jobs for local inhabitants, as well as offering internships for pupils and students of vocational schools, colleges and universities. The aim of the project is: •to offer Latvian residents high-quality tourism goods with a unique, interesting and modern design; •to offer a new and innovative product, which so far none of the Latvian tourism product traders has offered - a hammock tent; •promote hammocks as an alternative to conventional tents. The project is relevant because: 1.at present there is a very small supply of tourism products with an interesting and modern design, mostly the products are monochromatic - green, blue, red, white, brown, etc. colors, mostly colored tents are for children, not adults; 2.hammock tents are only available abroad or by ordering them from foreign online stores (mostly in the US), which makes the cost of the product higher. The company would produce and offer Latvian residents a new alternative to the usual tents - a tent that is easy and quick to hang in 2-3 trees, thus spending the night in a tent about a meter from the ground; 3.active lifestyle, outdoor leisure, hiking in the territory of Latvia (and also outside it) are becoming more and more popular, therefore the demand for such products as tents, sleeping bags, backpacks is only growing. The company plans to sell its products in retail and wholesale. Retail will take place through the company's website, where you can place orders and pay in different ways: with bank card, using a PayPal account, or by bank transfer. In wholesale, the company plans to cooperate with the store-warehouse "Depo", which would sell the company's products in all its stores in 5 different cities. The company's target customers are residents of the Republic of Latvia, both women and men, in the age group from 25 to 44 years with a gross monthly income of EUR 1 000 and more. According to the forecast of the financial plan made by the author, the company will work with losses for the first two years - EUR 28 297 in 2021 and EUR 69 036 in 2022. Losses at the start of the company's business are allowed as the company will do all the preparation work in 2021 to start production in 2022 and the company's product sales will be launched by April 2022. In 2023, the company will have already achieved a profit of EUR 23 570 and EUR 65 649 in 2024. The company's cash flow is positive in all years of operation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54983
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV