Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorPētersone, Aiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:50Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81772
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54984
dc.description.abstractDarba autore: Aiga Pētersone. Darba nosaukums: Kultūras nozares organizāciju stratēģiskās vadīšanas pieeju pilnveide Ropažu novadā. Darba mērķis. Uzlabot stratēģiskās vadīšanas procesu Ropažu novada kultūras nozares organizācijās, sniegt priekšlikumus citu kultūras iestāžu stratēģiskā vadīšanas procesa pilnveidei, kā arī izstrādāt stratēģiskā plāna ievirzi vienam no jaunizveidotā Ropažu novada kultūras centriem. Pētījuma daļā tika izmantota kvantitatīvā metode aptaujas anketām, kā arī kvalitatīvā metode intervijām, lai gūtu informāciju par stratēģisko vadīšanu kultūras iestādēs. Maģistra darbs sastāv no 91lpp., 5 tabulām, 27 attēliem, 1 pielikuma, bibliogrāfiskajā sarakstā iekļauts 52 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: Kultūras centrs, Kultūras nozare, Stratēģiskais plāns, Stratēģiskā vadīšana, Stratēģija
dc.description.abstractAuthor of paper: Aiga Pētersone. Title of paper: Improvement of strategic management approaches of cultural industry organizations in Ropaži region. Aim of the research. To improve the strategic management process in the cultural industry organizations of Ropaži region, to provide proposals for the improvement of the strategic management procedūra of other cultural organizations, as well as to develop the implementation of a strategic plan for one of the cultural centersof the newlu established Ropaži region. The quantitative method was used in the research part for questionnaires as well as the qualitative method for interviews in the research part, so author could get information about strategic management in culture organizations. The number of pages are 91, contain 5 tables, 27 pictures, 1 attachment, 52 bibliographic list items. Keywords: Cultural centre, Culture industry, Strategic plan, Strategic management, Strategy
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectKultūras centrs
dc.subjectKultūras nozare
dc.subjectStratēģiskais plāns
dc.subjectStratēģiskā vadīšana
dc.subjectStratēģija
dc.titleKultūras nozares organizāciju stratēģiskās vadīšanas pieeju pilnveide Ropažu novadā.
dc.title.alternativeImprovement of strategic management approaches of cultural industry organizations in Ropaži region.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record