Show simple item record

dc.contributor.advisorSaksonova, Svetlana
dc.contributor.authorVasiļjevs, Artjoms
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:51Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81781
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54987
dc.description.abstractVAS “Latvijas Pasts” nav vienīgais pasta pakalpojumu sniedzējs Latvijas teritorijā, tā kā tirgus ir diezgan piesātināts, uzņēmumam ir nepieciešams optimizēt un padarīt efektīvāku un izmaksu ziņā lētāku pakalpojumu, uzlabojot gan pakalpojuma kvalitāti, gan piegādes ātrumu. Maģistra darba ietvaros tika izstrādāts projekta darbs: VAS “Latvijas Pasts” darbības efektivizācija un pilnveidošana. Projekta ideja ir pilnveidot jau esošu valsts akciju sabiedrības pasta pakalpojumu nodrošināšanai nepieciešamo infrastruktūru, palielinot pakomātu tīklu un piedāvājot jaunus pakalpojumus. Projekta ideja radās aplūkojot Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas datus par iedzīvotāju sūdzībām par VAS “Latvijas Pasts” sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī pandēmijas ietekmē nozīmīgo pieprasījuma pieaugumu pēc dažāda veida sūtījumu ātras, kvalitatīvas piegādes. Projekts tiks realizēts visā Latvijas teritorijā, uzmanību vēršot uz dažādiem reģioniem, kur esošais pasta pakalpojumu tīkls, it īpaši, pakomātu, ir mazāk blīvs, taču pieprasījums pēc šāda veida pakalpojumiem ir samērā augsts. Maģistra darba mērķis ir novērtēt pasta pakalpojumu nodrošināšanas sistēmu, to ietekmējošos faktorus un izstrādāt priekšlikumus pasta pakalpojumu darbības pilnveidošanai. Maģistra darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši uzdevumi: •Izpētīt VAS “Latvijas Pasts” darbību, ekonomisko stāvokli un vietu pasta pakalpojumu tirgu; •Izpētīt starptautiskos un nacionālos normatīvos aktus pasta pakalpojumu regulēšanā; •Izpētīt un izanalizēt VAS “Latvijas Pasts” sniegtos pasta pakalpojumus; •Novērtēt un analizēt galvenos VAS “Latvijas Pasts” piegādes ķēdes trūkumus; •Analizēt konkurentu piegādes ķēdes funkcijas un struktūru; •Pamatot izstrādāta risinājuma nepieciešamību; •Izstrādāt risinājumu pasta sūtījumu piegādes kvalitātes un ātruma uzlabošanai.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectPROJEKTA IDEJA, AKTUALITĀTE
dc.subjectUZŅĒMUMS, atrašanās vieta, īpašnieki, organizatoriskā struktūra
dc.subjectNOZARES IZPĒTE
dc.subjectUZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS, PRODUKTI, PAKALPOJUMI
dc.subjectMĀRKETINGS
dc.titleProjekts: VAS “Latvijas Pasts” sniegto pakalpojumu uzlabošana
dc.title.alternativeProjekts: Improvement of services provided by SJSC “Latvijas Pasts
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record